پیام سپاهان
تکذیب صحبت های عضو شورای شهر دولت آباد توسط فرماندار/ بنهری: مطالب عنوان شده در مورد قطار سریع السیر صادقانه نیست
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:30:08
پیام سپاهان - فرماندار شهرستان برخوار با بیان اینکه مطالب عنوان شده قطار سریع السیر توسط عضو شورای شهر دولت آباد صادقانه نیست عنوان کرد: در نشست خبری بعدی خود به این موضوع خواهم پرداخت.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ روز شنبه 27 دی ماه جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان اصفهان با تمرکز بر پروژه های قطار سریع السیر، رینگ چهارم، میدان فرزانگان و بلوار جانبازان در استانداری با حضور برخی مسئولین استان و شهرستان از جمله فرماندار شهرستان، شهردار دولت آباد، معاون عمرانی دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس برگزار شد.
سید رسول سجادی نسب، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد هم که در این جلسه حضور داشته است، مطالبی از این جلسه در رسانه ها عنوان کرده است. او به نقل از فرماندار شهرستان عنوان کرده که «با یگان ویژه هم که شده باشد قطار سریع السیر را در شهرستان اجرا خواهم کرد» در صورتی که فرماندار شهرستان آن ها را تکذیب می کند.
عبدالله بنهری، فرماندار شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار ندای برخوار، موارد مطرح شده توسط عضو شورای اسلامی شهر دولت آباد در خصوص قطار سریع السیر در جلسه استانداری و رسانه ای کردن برخی صحبت هایش را تکذیب و عنوان کرد: مطالب صادقانه عنوان نشده است.
وی اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی، اخلاق و صداقت در گفتار وی به عمل نیامده است.
بنهری با بیان اینکه من در جلسه استانداری نگفتم با یگان ویژه هم که شده قطار سریع السیر را اجرا می کنم، تصریح کرد: این موارد مورد تائید من نیست و تکذیب می کنم.
فرماندار شهرستان با اشاره به نشست های خبری ماهیانه خود با اهالی رسانه افزود: در نشست خبری بعدی بیشتر به این قضیه خواهم پرداخت.
وی در خصوص شکایت این عضو شورای شهر دولت آباد از وی اظهار کرد: هنوز چیزی مبنی بر شکایت این عضو شورا از من به دستم نرسیده است.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225956/تکذیب-صحبت-های-عضو-شورای-شهر-دولت-آباد-توسط-فرماندار--بنهری--مطالب-عنوان-شده-در-مورد-قطار-سریع-السیر-صادقانه-نیست
بستن   چاپ