پیام سپاهان
تیم فوتبال ابریشم رشت صدرنشین لیگ برتر گیلان شد
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:29:50
پیام سپاهان - در هفته سوم این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم فوتبال ابریشم رشت در یک دیدار حساس رو در روی تیم فوتبال معلم شاندرمن قرار گرفت که در نهایت توانست این حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا به دومین پیروزی متوالی دست یابد.
در این دیدار به میزبانی تیم ابریشم در رشت این تیم برتر از حریف خود ظاهر و سرانجام با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده، به پیروزی دست یافت تا در صدر جدول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان قرار گیرد.
در سایر بازی های انجام شده از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان نیز، تیم پارس کیاشهر با نتیجه 2 بر یک شهرداری کلاچای را شکست داد و تیم فوتبال شاهد اسالم تالش نیز توانست با یک گل برابر تیم فوتبال سرخپوشان لاهیجان به برتری دست یابد.
همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر میرزاکوچک صومعه سرا را مغلوب کرد، تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی نیز با همین نتیجه تیم شهردای ماسال را شکست داد و در پرگل ترین بازی این هفته نیز، تیم شهید املاکی لنگرود با نتیجه پنج بر یک برابر تیم دخانیات گیلان به برتری دست یافت.
در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان و تا پایان هفته سوم، تیم های ابریشم رشت و شهرداری بندرانزلی با کسب هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند، شهید املاکی لنگرود با 6 امتیاز سوم است و تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی نیز با پنج امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 13 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان این دوره، به عنوان نماینده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد. 
برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225952/تیم-فوتبال-ابریشم-رشت-صدرنشین-لیگ-برتر-گیلان-شد
بستن   چاپ