پیام سپاهان
برگزاری جشنواره تایچی چوان در میدان نقش جهان
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:29:28
پیام سپاهان - روابط عمومی هیئت ووشو استان اصفهان گفت: امروز در میدان نقش جهان بین فرهنگ اصفهان و چین پیوندی ایجاد کردیم.
به گزارش خبرگزار برنا در اصفهان؛ قاسم ستاری، با اشاره به برگزاری برنامه تایچی چوان در میدان نقش جهان، گفت: امروز در میدان نقش جهان بین فرهنگ اصفهان و چین پیوندی ایجاد کردیم. رشته ووشو ریشه در آسیا شرقی و چین که باعث سلامت جسم می شود و هم باعث سلامت روح انسان است.
روابط عمومی هیئت ووشو استان اصفهان ادامه داد: امسال وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای را مبنی بر تدریس این رشته در مدارس تصویب کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم امروز در میدان نقش جهان و حرکات نمایشی رشته تایچی را به صورت جشنواره پیرامید برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه این ورزش با پشتوانه علمی و پزشکی ثابت شده است، تصریح کرد: ایم ورزش برای خانم ها بسیار مفید است و باعث میشود افسردگی و مشکلات روحی روان از انسان دور شود و توأمان سلامت جسم را نیز به همراه داشته باشد.
ستاری تصریح کرد: الان برای ششمین سال متوالی هیئت ووشوی اصفهان در کشور به عنوان بهترین هئیت برگزیده شده است. دلیلش این است که 80 درصد ملی پوشان از اصفهان بوده و امسال هیئت ووشو با نمره 990 از 1000 برتر شد. همه کمیته افراد متخصص و تاثیر گذارند در لیگ ووشو هم تیم سپاهان حضور پیدا خواهند کرد و امسال استان اصفهان در لیگ می‌درخشد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225948/برگزاری-جشنواره-تایچی-چوان-در-میدان-نقش-جهان
بستن   چاپ