پیام سپاهان
جذب 24 هزار میلیارد برای پروژه های اصفهان
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 02:03:02
پیام سپاهان - عباس رضایی از جذب 24 هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی برای تکمیل پروژه های عمرانی این استان در 10 ماهه گذشته خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عباس رضایی» روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان اصفهان به اقدامات دولت در هفت سال گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: دولت با وجود محدودیت های مالی ولی هزاران پروژه سالانه در استان اصفهان تکمیل و به بهره برداری رسانده است.
استاندار اصفهان با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای فعالیت های اقتصادی و خدماتی افزود: زمینه برای فعالیت بخش مردمی بیش از گذشته فراهم شده و این بخش نقش مهم تر و پر رنگی در حوزه هایمختلف پیدا کرده که این موضوع به رشد اقتصادی کمک می کند.
وی با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خاطرنشان کرد: 24 هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی برای تکمیل پروژه های عمرانی این استان در 10 ماهه امسال جذب شده و تا پایان دولت شاهد بهره برداری از پروژه های و طرح های مهم خواهیم بود.
رضایی با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای نظام همزمان با دهه فجر اهمیت خاصی دارد، گفت: دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف قابل مقایسه با گذشته و پیش از انقلاب نبوده و روند روبه رشدی داشته که همین موضوع فرصت خوبی برای بیان واقعیت ها است.
وی اضافه کرد: همزمان با دهه فجر برنامه های مختلفی در استان اجرا خواهد شد که همواره حفظ سلامتی مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا بر اساس شرایط، برنامه های این ایام انجام خواهد شد و تجمع حضوری نداشته و سخنرانی از صدا و سیما پخش می شود.
استاندار اصفهان برنامه ریزی اجرای فعالیت های خلاقانه برای دوران کرونا اشاره کرد و یادآورشد: همکاری مردم و تلاش متولیان امر موجب کنترل موج کرونا در این روزها شده اما باید این همکاری ها ادامه داشته باشد.
پایان پیام/128

http://www.sepahannews.ir/fa/News/225688/جذب-24-هزار-میلیارد-برای-پروژه-های-اصفهان
بستن   چاپ