پیام سپاهان
داوری تیم ما را نابود کرد / از عملکرد داور به شدت ناراضی هستم
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:43:37
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کیاوش علاسوند، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز بعد از شکست برابر تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا به تیم کوثر اصفهان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. به نظر من نتیجه‌ای که امروز اتفاق افتاد، واقعی نبود و عملکرد داور با نتیجه مسابقه رابطه مستقیمی داشت.
تیم ما امروز می‌توانست با یک نتیجه بسیار خوب از بحران خارج شود، اما در ثانیه‌های پایانی بازی اتفاقاتی رخ دادند که شیرازه تیم ما از هم پاشید. من نمی‌خواهم راجع به مسائل فنی صحبت کنم و فقط اعتراض من روی عملکرد داور است؛ زیرا همان طور که گفتم او باعث شد شیرازه تیم ما از هم پاره شود.
بیشتر بخوانید
زمان سفر تیم ملی فوتسال به کویت مشخص شد
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز افزود: این گلی که امروز تیم کوثر اصفهان به تیم ما زد، دقیقا مشابه همان گل بود که در دیدار قبلمان برابر مس سونگون به ثمر رساندیم و داور در آن جا آن گل را مردود اعلام کرد. در این مسابقه هم اول گل را مردود اعلام کرد، اما بعد از مشورت با کمکش تصمیم گرفت رای خود را برگردانده و گل را به سود تیم کوثر اصفهان قبول اعلام کند. به نظر من داور مسابقه امروز باعث شد تیم ما نابود شود و من از عملکرد او به شدت ناراضی هستم. تیم ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و فکر می‌کنم بیشتر سوت‌هایی که زده شد به نفع تیم کوثر بود. به هر حال سعی می‌کنیم در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته و نتیجه خوبی کسب کنیم.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222980/داوری-تیم-ما-را-نابود-کرد---از-عملکرد-داور-به-شدت-ناراضی-هستم
بستن   چاپ