پیام سپاهان
بستری 13 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:39:59
پیام سپاهان - باشگاه خبرنگاران / رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان وآران وبیدگل بستری شدند.
سیدعلیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه تاکنون 119 هزار و 893 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: هشت هزار و 155 بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.
وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته در منطقه کاشان 13 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که 11 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد یک نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل، سه نفر اهل زواره و نطنز و گلپایگان و 6 نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 72 سال و حداقل سن بستری 39 سال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دو نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که یک نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر اهل توابع آران و بیدگل است.
وی ادامه داد: در مجموع فعلاً 67 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 52 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 15 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.
مروجی تصریح کرد: 20 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 17 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و سه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.
وی توضیح داد: یک مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که یک مرد 83 ساله بوده، در 24 ساعت گذشته رخ داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن 22 مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش 13 هزار و 166 نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222929/بستری-13-بیمار-جدید-مبتلا-به-کرونا-ویروس-در-منطقه-کاشان
بستن   چاپ