پیام سپاهان
سارقان اماکن باغ ویلاها در فلاورجان دستگیر شدند
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:39:58
پیام سپاهان - جوان آنلاین / فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری دو سارق باغ ویلاهای خصوصی شهروندان در عملیات کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و اعتراف سارقان به 13 فقره سرقت خبر داد.
ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ابراز کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ویلاها و مزارع خصوصی شهروندان و شکایت مال باختگان به پلیس، ماموران کلانتری 14 فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات علمی و تخصصی خود سرانجام موفق شدند هویت دو نفر که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره اینکه متهمین دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 13 فقره سرقت اماکن خصوصی و فروش اموال مسروقه به دو مالخر اعتراف کردند، گفت: با اعترافات متهمان دو مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از منزل و ضایعات فروشی آن ها مقادیری اموال مسروقه کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف شده با حضور مال باختگان شناسایی و تحویل آنان شد، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند

http://www.sepahannews.ir/fa/News/222928/سارقان-اماکن-باغ-ویلاها-در-فلاورجان-دستگیر-شدند
بستن   چاپ