پیام سپاهان
اصفهان| اتوبوس سپاهانی‌ها در تسخیر هواداران طلایی‌پوش/ تبریک متفاوت سپاهانی‌ها به مناسبت تولد محرم نویدکیا
سه شنبه 11 آذر 1399 - 18:00:30
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- از ساعاتی قبل هواداران و دوستداران تیم فوتبال سپاهان با تجمع در مقابل هتل این به تشویق بازیکنان محبوب خود پرداختند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم می‌روند که حواشی قبل از این دیدار به شرح زیر است.
از ساعاتی قبل هواداران و دوستداران تیم فوتبال سپاهان با تجمع در مقابل هتل این به تشویق بازیکنان محبوب خود پرداختند.
هواداران سپاهان به مناسب سالروز تولد محرم نویدیکا سرمربی محبوب این باشگاه با سر دادن شعارهایی خاص تولد اسطوره خود را به صورت متفاوتی تبریک گفتند.
احمد جمشیدیان بازیکن سال‌های قبل سپاهان برای تماشای این دیدار در ورزشگاه نقش‌جهان حضور پیدا کرده است.
ترکیب تیم فوتبال سایپا برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شدترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مقابل سایپا اعلام شداحتمال جدایی محمد محبی از سپاهان در نیم‌فصل همانند دیدار قبل پرچم‌های بزرگ زرد رنگی با نماد شهر اصفهان بر سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان نصب شده است.
کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان که در فصل گذشته به صورت ثابت در ترکیب سپاهان حضور داشت همانند دیدارهای گذشته سپاهان با هدایت محرم نویدکیا از روی نیمکت این دیدار را دنبال می‌کند.
دیدار 2 تیم از ساعت 16:20 در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ 172/ف
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/206316/اصفهان|-اتوبوس-سپاهانی‌ها-در-تسخیر-هواداران-طلایی‌پوش--تبریک-متفاوت-سپاهانی‌ها-به-مناسبت-تولد-محرم-نویدکیا
بستن   چاپ