پیام سپاهان
آثار همراهی مردم با محدودیت‌های کرونایی به خوبی مشهود است
پنجشنبه 6 آذر 1399 - 03:34:36
پیام سپاهان - چنگیز با اشاره به مشهود بودن آثار همراهی مردم در طرح نظارت محله محور گفت: کاهش دورهمی های خانوادگی مکمل اجرای طرح محدودیت های کرونایی است.
« طاهره چنگیز » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نتیجه بخش بودن طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی گفت: در زمینه نتایج این طرح و کاهش آمار بستری مبتلایان به کرونا در استان اصفهان کاملاً خوشبین هستیم و همکاران ما در بخش‌های سرپایی هم از کاهش واضح تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی گزارش داده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه به پای بند نبودن برخی از اصناف به دستور العمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از صاحبان مشاغل به صورت زیرزمینی و نامحسوس فعالیت خود را ادامه می‌دهند که باید با اقدام قاطع و معین با این افراد و اصناف برخورد شود.
چنگیز مکمل اجرای این طرح را کاهش دورهمی‌های خانوادگی و مراعات قرنطینه دانست و تاکید کرد: اگر این دو شرط کافی رعایت نشود کل اجرای این برنامه شکست می‌خورد.
وی اضافه کرد: با همراهی مردم در محدودیت‌های جدید کرونایی و کاهش دورهمی‌ها و رعایت قرنطینه می‌توان اثر بخشی قابل توجهی را در موارد بستری و فوتی کرونا در هفته آینده شاهد باشیم.
چنگیز از مردم به خاطر مراعات عمومی برای اجرای این طرح تشکر کرد و گفت: آثار همراهی مردم در تمام شهرستان‌های استان بویژه در طرح نظارت محله محور مشهود است که با نهادینه شده آن می‌توان زیر ساخت کافی برای مقابله دراز مدت با کرونا و سایر بیماری‌های اپیدمی را فراهم کرد.
پایان پیام/126
منبع: شبستان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203640/آثار-همراهی-مردم-با-محدودیت‌های-کرونایی-به-خوبی-مشهود-است
بستن   چاپ