پیام سپاهان
برخورد با 100 راننده متخلف تاکسی در مهاباد
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 23:19:06
پیام سپاهان - به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از صدا وسیما مرکزمهاباد؛ سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: به خاطر رعایت نکردن مصوبه‌ های ستاد مبارزه با بیماری کرونا رانندگان متخلف 100 دستگاه تاکسی در این شهرستان جریمه شدند.
شیرکو نورانی افزود: این رانندگان تاکسی به علت استفاده از ظرفیت حداکثری خود در جابجایی مسافر در دوران کرونا و همچنین رعایت نکردن پروتکل‌ های بهداشتی درطول فعالیت روزانه جریمه و اعمال قانون شده ‌است.
نورانی، با بیان اینکه امسال به علت شرایط کرونایی دو مرحله نرخ تاکسی در مهاباد افزایش یافته است، گفت: براساس تصیم ستاد مقابله با کرونای مهاباد مبنی بر کاهش تعداد مسافران در خودروهای ناوگان حمل و نقل چنانچه راننده‌ای نسبت به رعایت کردن آن کوتاهی کنند مشمول جریمه و در صورت نیاز انتقال به پارکینگ خواهد شد.
وی افزود: برای ارتقای سطح آگاهی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی درخصوص رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس کلاسهای آموزشی در دستور کار قرار گرفته‌است.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن 42233000 واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.
در مجموع 505 دستگاه تاکسی گردشی، 158 تاکسی خطی، 90 دستگاه ون، 915 تاکسی تلفنی، 42 دستگاه اتوبوس، 12 میدل باس و شش مینی بوس در مهاباد فعالیت دارد.
منبع: جام جم آنلاین

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203603/برخورد-با-100-راننده-متخلف-تاکسی-در-مهاباد
بستن   چاپ