پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه در کاشان: کشور دچار برخی سوء مدیریت‌ها شده است
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 23:19:00
پیام سپاهان - گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولان به معیشت مردم گفت: متاسفانه کشور دچار برخی سوء مدیریت‌ها شده است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، آیت‌الله عباسعلی بعد از ظهر امروز در جمع برخی از اعضای قرارگاه‌های جهادی ضمن اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) اظهار داشت: طولانی‌ترین خطبه تاریخ خطبه حضرت زهرا(س) در دفاع از فدک است در حالی که شأن آن حضرت بالاتر از آن است اما آدمی برای دفاع از حقش ملامت نمی‌شود.
وی ضمن اشاره به گرفتاری کشور به برخی از سوء مدیریت‌ها و توجه بیش از پیش به معیشت مردم افزود: یکی از این سوء مدیریت‌ها آن است که مازندران را قطب کشاورزی و تولید دانستند و بر همین اساس اجازه ورود صنعت به این منطقه را ندادند در حالی که محصولات کشاورزی نیازمند صنایع تبدیلی است تا برای کشاورز صرفه اقتصادی داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هر فردی باید از خود شروع کند، ابراز داشت: وقتی جایی دارد ساخت و سازی صورت می‌گیرد باید ابتدا خدمات عمومی آن را مد نظر قرار دهیم و بعد امورات دیگر را پیگیر کرد و از این رو ابتدا باید اول خود را ملامت کرد تا مبادا اقدامات نادرست انجام شود.
گفتگو|مصباحی‌مقدم: رشد نامعقول قیمتها به دلیل مدیریت نادرست است/ راه حل مشکلات معیشتی در داخل استواکنش مدیرعامل شرکت فولاد به اظهارات مددی: اگر نمی‌توانید، ما حاضریم استقلال را مدیریت کنیمفرمانده سپاه گلستان: قرارگاه عملیاتی مدیریت مخاطرات طبیعی در استان تشکیل شود وی ضمن اشاره به درگیر شدن برخی از مناطق کاشان به افراد مهاجر گفت: امروز برای بانوان یک سری امکانات ورزشی و فرهنگی نیاز است و این موارد جزئی از ضرورت‌های زندگی است که مسئولان شهرستان کاشان باید در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.
سلیمانی ضمن اشاره به حضور افراد غیربومی متعدد در منطقه فین کاشان تصریح کرد: این موضوع باعث می شود تا برای بومیان منطقه فین کاشان مشکلاتی ایجاد شود و از سوی دیگر این افزایش جمعیت موجب افزایش بی رویه جمعیت شده اما مردم از این تغییرات سودی نصیبشان نشده است و زمین های زراعی کم کم به ویلا تبدیل شده است
انتهای پیام/801/ش
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203602/نماینده-ولی-فقیه-در-کاشان--کشور-دچار-برخی-سوء-مدیریت‌ها-شده-است
بستن   چاپ