پیام سپاهان
برای توسعه و ارتقای شهر اصفهان تلاش می کنیم
شنبه 1 آذر 1399 - 09:35:53
پیام سپاهان - شهردار اصفهان با بیان اینکه در طول تاریخ، شهر اصفهان الهام بخش زندگی بسیاری از شهروندان و شهرنشینان بوده است، گفت: همه برای توسعه و ارتقای این شهر تلاش می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه یکم آذرماه 99_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تبریک فرارسیدن یکم آذرماه که به نام بزرگداشت شهر زیبای اصفهان نامگذاری شده، اظهار کرد: در طول تاریخ، شهر اصفهان الهام بخش زندگی بسیاری از شهرنشینان بوده است.
وی با بیان اینکه تاکنون این شهر از مکاتب مختلف هنری، فقهی، فلسفی و… سرچشمه گرفته که به نام «مکتب اصفهان» شناخته می‌شود، تاکید کرد: اصفهان شهری است که دوستش داریم و همه برای توسعه و ارتقای آن تلاش می‌کنیم.
شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته نکوداشت اصفهان، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های عرصه محور برای نکوداشت اصفهان تعریف نشده، اما برگزاری برنامه‌های هنری، فراخوان‌های دریافت آثار و رونمایی از 150 محصول فرهنگی، اجتماعی، شهروندی و گردشگری در موزه هنرهای معاصر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام شده است.
وی ادامه داد: هفته جاری با آغاز محدودیت‌های مختلف کرونایی همراه است که امیدواریم با حساسیت ویژه همه در این مسیر شرایطی را فراهم کنیم تا شدت ابتلای کرونا کاهش پیدا کند و کادر پرتلاش درمان و مدافعان سلامت در شرایط بهتری برای کنترل و مبارزه با بیماری قرار گیرند.
نوروزی با قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان که خالصانه برای سلامت مردم تلاش می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: روزهای خوب برای شهر و شهروندان در مبارزه با بیماری کرونا و کاهش آمار مبتلایان در سایه همدلی فرا رسد.
کد خبر 456634
منبع: ایمنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201521/برای-توسعه-و-ارتقای-شهر-اصفهان-تلاش-می-کنیم
بستن   چاپ