پیام سپاهان
این گجت جذاب، گوشی شما را تبدیل به یک کنسول بازی قابل حمل می‌کند
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 - 11:17:48
پیام سپاهان - گجت نیوز / گجت جدید و جذاب ریزر کیشی اولترا – Razer Kishi Ultra قادر است با تبدیل کردن گوشی موبایل شما به یک کنسول بازی تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی با موبایل را در اختیارتان قرار دهد.
بازار دستگاه‌های قابل حمل گیمینگ در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای روبرو شده و پذیرای محصولات جذاب و شگفت‌انگیزی بوده است. زمانی بود که استیم دک، تنها ستاره آسمان کامپیوترهای جیبی مخصوص بازی به شمار می‌رفت. با این وجود کمپانی‌های دیگری مثل ایسوس، لنوو یا حتی GPD از جمله برندهایی هستند که دستگاه‌های گیمینگ قابل حمل باکیفیت و قابل احترامی را روانه بازار کرده‌اند.
با این وجود، در کنار کنسول‌های گیمینگ دستی بر پایه PC، بازی‌های موبایل نیز پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای را در چند سال اخیر تجربه کرده‌اند. به‌طور مشابه، گجت‌های حوزه گیمینگ موبایل نیز از جمله داغ‌ترین محصولات تکنولوژیک سال‌های اخیر بوده‌اند که طرفداران پر و پا قرصی در سرتاسر دنیا پیدا کرده‌اند. هر دو پلتفرم اندروید و iOS در سال‌های اخیر به نقطه‌ای رسیده‌اند که توان اجرای بازی‌های AAA را پیدا کرده و رسما به یک پلتفرم گیمینگ تبدیل شده‌اند. به‌طور خاص، آیفون‌های اپل توانایی اجرای تعدادی از سنگین‌ترین و پرجزئیات‌ترین بازی‌های کنسول‌های نسل هشتم و نهم مثل Death Stranding یا Resident Evil Village را پیدا کرده‌اند و بازی‌های اندروید نیز به هیچ وجه قابل مقایسه با عناوین سال‌های گذشته نیستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/845768/این-گجت-جذاب،-گوشی-شما-را-تبدیل-به-یک-کنسول-بازی-قابل-حمل-می‌کند
بستن   چاپ