اعطای 47 گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
اجتماعی
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای اعطای گواهینامه مدیریت سبز، یعنی از 1401 تاکنون درخواست حدود 140 گواهی مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند اعلام و گواهی 47 اداره تأیید و صادر شده است، همچنین حدود 1400 نفر تحت آموزشهای لازم برای فرایند مدیریت سبز قرار گرفتهاند.
غلامرضا ساکتی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت سبز گواهینامهای است که در چند شاخص به ادارات و نهادهای مختلف ارائه میشود.
وی با اشاره به شاخص پسماند بهعنوان یکی از شاخصهای دریافت گواهینامه مدیریت سبز افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، متولی این موضوع است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: نهاد یا ارگانی که خواستار گواهینامه مدیریت سبز است، باید درخواست اولیه خود را صادر کند و پس از آن کارشناسان مدیریت سبز به آن سازمان مراجعه کرده و وضعیت پسماند آن نهاد یا ارگان درخواستکننده را بررسی میکنند، همچنین مخازن پسماند مجموعه و سطح آگاهی کارکنان در زمینه مدیریت پسماند نیز توسط کارشناسان ملاحظه میشود.
ساکتی گفت: پس از بررسی کارشناسان، نکاتی که نیازمند اصلاح است به مدیریت مجموعه اعلام میشود و آن مجموعه نیز پس از رفع نواقص و دریافت امتیاز لازم، گواهینامهای با اعتبار یک سال دریافت میکند.
وی با بیان اینکه گواهینامه مدیریت سبز به این معنا است که آن نهاد اقدامات اصولی در راستای مدیریت پسماند انجام میدهد، ادامه داد: فعالیت و نحوه رفتار آن مجموعه در طول یک سال اعتبار گواهینامه نیز بررسی میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اعطای گواهینامه مدیریت سبز یعنی از 1401 تاکنون درخواست حدود 140 گواهی مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند اعلام و گواهی 47 اداره تأیید و صادر شده است، همچنین حدود 1400 نفر نیز تحت آموزشهای لازم برای فرایند مدیریت سبز قرار گرفتهاند.
کد خبر 746141
-
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸:۳۵
-
۱۹ بازديد
-
-
پیام سپاهان
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/843749/