پیام سپاهان

آخرين مطالب

حمایت دانش آموزان از سایت آلا اجتماعی

حمایت دانش آموزان از سایت آلا
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان -

پیام سپاهان


سایت آلا نمونه بسیار خوبی در تایید «هر سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند» است چرا که این روزها خانواده آلا به بیش از 7 میلیون نفر رسیده و می‌توان اینگونه بیان کرد مگر می‌شود در ایران دانش آموز باشید و سایت آلا را نشناسید؟
معرفی سایت آلا سایت آلا به همت چند تن از دانشجوها و استادان دانشگاه صنعتی شریف در راستای اهداف مجموعه آلا راه اندازی شد.
مجموعه آلا فعالیت های خود را در حوزه آموزش و برقراری عدالت آموزشی در کشور پیش میبرد. در ابتدای فعالیت سایت آلا به نشانی اینترنتی alaatv.com از تدریس دبیرهای مدرسه صنعتی شریف در کلاس همراه با دانش آموزان فیلمبرداری انجام میشد و در سایت آلا منتشر و با دیگر دانش آموزان به اشتراک گذاشته میشد در ادامه زمانی که آلایی ها با استقبال خوبی از سمت دانش آموزان مواجه شدند تصمیم به اقدامی بزرگ در زمینه تحول و برقراری عدالت آموزشی گرفتند و با همکاری دبیران نمونه در حوزه آموزش توانستند در استودیوهای مجهز به تخته های هوشمند، دروس متوسطه اول و دروس متوسطه دوم را با بهترین کیفیت دیداری و بالاترین سطح آموزش مفهومی در قالب ویدیوهای آموزشی تهیه و در سایت آلا منتشر کنند.
در حال حاضر بیش از 7000 ساعت محتوای آموزش ویدویی در سایت آلا برای دانش آموزان منتشر شده است که هر سال نیز بر اساس تغییرات کتاب های درسی مطالب آموزشی جدید به محتواهای قبلی اضافه میشود. همچنین در سایت آلا بعضی از دروس توسط دو یا چند دبیر تدریس شده است آن هم به این علت که دانش آموزان با نحوه تدریس هر دبیری که بهتر میتوانند مطالب درسی را یاد بگیرند دوره آموزش خود را پیش ببرند.
آموزش رایگان دروس در سایت آلا همانطور که گفته شد مجموعه آلا به هدف درآمد زایی و مال اندوزی در حوزه آموزش فعالیت نمیکند و حتی میتوان آلا را مبارزی در بازار سیاه آموزش و کنکور دانست و تنها حمایتگر این مجموعه دانش آموزان هستند. در بیشتر کلیپ های سایت آلا این جمله «آلا رایگان است و به امید خدا همیشه رایگان خواهد ماند» را میبینیم و تا امروز تیم آلا با حمایت و کمک های مالی دانش آموزان توانسته اند بخشی از هزینه های جاری این مجموعه را تامین کنند اما به نقل و قول از آقای سهراب ابوذرخانی فرد مدیر عامل مجموعه آلا هزینه نگهداری و توسعه سایت آلا، تولید محتوای آموزشی رایگان و هزینه های مربوط به پرسنل و استودیوها در سال 1400 ماهانه به بیش از 3 میلیارد تومان رسیده است و در چنین شرایطی آلا برای تامین هزینه های خود اقدام به تولید محصولات آموزشی غیر رایگان کرده است و درآمد حاصل از فروش محصولات آموزشی آلا صرف تولید محتوای آموزش رایگان و توسعه خدمات آموزشی این مجموعه خواهد شد.

پیام سپاهان

آلا کلاس کنکور هم دارد کلاس کنکور آلا با هر کلاس کنکور دیگری متفاوت است؛ این تفاوت فقط در کیفیت آموزشی و سطح تدریس دبیرهای کلاس کنکور آلا با دیگر دوره های آموزش کنکور نیست بلکه کلاس کنکور آلا ویژگی های مهم و تاثیر گذاری دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. کلاس کنکور راه ابریشم آلا یک دوره صفر تا صد کنکور است که تمام دروس از پایه دهم تا دوازدهم در آن تدریس شده و دانش آموزان و داوطلبان کنکور با هر سطح و پایه علمی میتوانند در مسیر راه ابریشم خود را به بالاترین سطح علمی برسانند و آماده رقابت در میدان بزرگ کنکور شوند.
ویژگی های کلاس کنکور راه ابریشم: • آموزش جامع و مفهومی تمام دروس از پایه دهم تا پایه دوازدهم
• تهیه بیش از 100 ساعت ویدیو آموزشی با کیفیت و فوق پیشرفته برای دروس اختصاصی
• حل بیش از 3000 تست کنکور به همراه تدریس نکات
• جزوات کامل هر دبیر برای هر درس با طراحی های زیبا و کاربردی
• برنامه مطالعاتی کنکور قابل اجرا و منعطف با بودجه بندی آزمون های آزمایشی
• مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای موفقیت هر چه بیشتر در کنکور
• دوره های جمع بندی چندگانه در طول دوران آمادگی برای کنکور
• شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر سه آ (آزمون آنلاین آلا)
• توصیه شده توسط نفرات برتر کنکور سراسری 1400
• استفاده و دسترسی همیشگی و نامحدود به آموزش های راه ابریشم
در درسنامه ویدیویی راه ابریشم کنکور سایت آلا چه میگذرد؟ درسنامه های ویدیویی راه ابریشم کنکور الا به صورت جامع از پایه دهم تا دوازدهم را به داوطلبان کنکور از صفر تا صد آموزش میدهد و نکات کنکوری هر مبحث را نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار میدهد و شما را تا سطوح پیشرفته برای رقابت در کنکور آماده میکند. میانگین 100 ساعت فایل ویدویی درسنامه در هر درس اختصاصی ضبط و با تجربه کاربری خاص، جذاب و کاربردی آلاء که در سرویس های دیجیتال هیچ موسسه‌ داخلی در حوزه آموزش آنلاین دیده نمی‌شود، داخل سایت و اپلیکیشن این مجموعه در درسترس کاربران قرار گرفته است.
همچنین تمامی دروس دوره کنکور راه ابریشم جزواتی با طراحی زیبا نیز دارند که توسط مدرس همان درس تهیه و در قالب فایل های دانلودی در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد.
آموزش فوق حرفه ای تست زنی کنکور در راه ابریشم حل بیش از 3000 تست طبقه‌بندی شده و استاندارد با تحلیل کامل ویدیویی توسط مدرس هر درس راه ابریشم آلاء، از جمله ویژگی های بسیار حائز اهمیت این دوره جامع است. از اهمیت توجه به مقوله تست زنی در این دوره می توان به 4 رویکرد تست زنی اشاره کرد که بسیار هدفمند و هوشمندانه براساس رصد و آنالیز مسیر یادگیری دانش آموز و داوطلبان آزمون سراسری در سطوح و الگو های متفاوت یادگیری توسط گروه مشاورین مجرب آلاء ایجاد شده است. مجموعه تست های این محصول آموزشی شامل 4 بخش تست های آموزشی، تست های مهارتی، تست های پیش و پس از آزمون و تست های کنکورچه های راه ابریشم میشود.
برنامه مطالعاتی کنکور همراه با جمع بندی موفقیت در کنکور حاصل تلاش در یک شب و یک و هفته و یک ماه نیست بلکه حاصل تلاش مستمر و عزمی جدی همراه با پشتکار است که برای این مسیر طولانی قطعا شما نیاز به یک راه بلد خواهید داشت، راه بلد شما در این مسیر برنامه مطالعاتی راه ابریشم است که توسط مشاوران تحصیلی مجرب آلا تهیه و تدوین شده و بر اساس شرایط و نیاز داوطلبان در این برنامه برای شما جمع بندی مباحثی که در فواصل زمانی متفاوت مطالعه کرده اید نیز در نظر گرفته شده است.
مشاوره تحصیلی و انگیزشی مدرسه آلا دونده ای را متصور شوید که در یک مسابقه ی دو با تمام توان پا به میدان مسابقه گذاشته و بعد از طی مسافتی از چند رقیب عقب مانده و با از دست دادن امید خود کم کم احساس خستگی و ناتوانی هم بر اون غلبه کرده و به دستیابی به مقام در این مسابقه را از خود دور و شاید هم غیر ممکن ببیند اما درست در این هنگام صدای مربی او همراه با یادآوری اهداف و راه رسیدن به آنها جان دوباره ای در این دونده به وجود می‌آورد که همان توانی برای تلاش بیشتر و پر قدرت ادامه دادن مسیر پیش رویش میشود.
داوطلبان کنکور هم در تعبیری مشابه همین دونده هستند که برای رقابتی بزرگ باید آماده شوند که در این بین با چالش های فراوانی ممکن است روبه رو شوند و انگیزه و امید خود را از دست بدهند و یا از مسیر موفقیت دور شوند که در این شرایط، همراهی یک مشاوره تحصیلی مجرب و با تجربه میتواند انگیزه های درونیتان را دوباره بیدار کند و در مسیر موفقیت و دستیابی به آرزوهای شما همراهیتان کند. از آنجا که به بخش مهم و تاثیرگذار مشاوره تحصیلی و انگیزشی نیز به خوبی در کلاس کنکور راه ابریشم مدرسه آنلاین آلا دقت شده است میتوان دوره آموزش کنکور راه ابریشم را بهترین منبع برای کنکور در نظر گرفت.

پیام سپاهان

من هم از آلا حمایت میکنم همانطور که گفته شد سایت آلا هر آنچه که تا کنون در توان داشته است برای حمایت از دانش آموزان و برقراری عدالت آموزشی گذاشته است و اگر شما هم میخواهید که همچنان مجموعه آلا در این مسیر همچون گذشته پر قدرت پیش برود، میتوانید از مجموعه و سایت آلا حمایت کنید و آن را به دانش آموزان اطراف خود معرفی کنید تا بتوانند از جامع ترین منبع آموزشی کشور به صورت رایگان استفاده کنند. برای دسترسی به آموزش های آلا کافی است در مرورگر اینترنت خود نام سایت آلا را جستجو کنید و با ورود به alaatv.com به صورت رایگان از آموزش های مجموعه آلا بهره مند شوید همچنین میتوانید از منابع معتبر دانلود برنامه های موبایلی اپلیکیشن آلا را نصب کنید و به بانک آموزش های آلا دسترسی پیدا کنید.
اخبار داغ
رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/326315/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول 46 کیلومتر

فیلم/ سیل و آبگرفتگی در یزد و اصفهان

آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

سیلابی شدن معابر شهری کاشان

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

روایت «نیویورک تایمز» از قدرت حماس و چشم‌انداز غزه

پاس کروزها را گل کنید

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 245 فرد گرفتار در سیلاب

تحریم‌ های سفت و سخت و جدید آمریکا علیه ایران

هشدار هواشناسی برای سیلاب در 21 استان

فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

11 مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

تدوین 61 رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان

روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها

واژگونی اتوبوس در موته 11 مصدوم داشت

واژگونی اتوبوس در میمه با 12 مصدوم

صفحه نخست روزنامه های اصفهان در پنجم اردیبهشت 1403

اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی 500 ساله

برگزاری 350 برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد

اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان

کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان

اعطای زمین رایگان به 464 مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان

مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ احتمالاً به‌زودی رونمایی می‌شود

یورونیوز: پهپاد‌های مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند

هیل: همه رئیسان ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند

آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی 2 سال

پیش به سوی کیش ایمن‌تر/ استخدام آتش نشان آقا از میان کیشوندان

شاعر کیشوند، "وعده‌ی صادق" را روایت کرد: نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس

ماجرای تجاوز 4 پسر جوان به دو دختر نوجوان

افزایش کرایه‌‌ های تاکسی از این حد ممنوع شد

جانباز سرافراز «علی طحان سفلی» به خیل همرزمان شهیدش پیوست

مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا

صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت

سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر

برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

«زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان

داستانک/ پری خوشحال

هدست ویژن پرو وضعیت خوبی ندارد؛ احتمال بازنگری در نقشه راه اپل

چرا قیمت سکه کاهشی شد؟

6 الزامی که خریداران سرخابی ها باید رعایت کند

آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور