پیام سپاهان

آخرين مطالب

کالای خواب ترک در اصفهان، روتختی قیمت مناسب در اصفهان اقتصادی

کالای خواب ترک در اصفهان، روتختی قیمت مناسب در اصفهان
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کالای خواب ترک در بازارهای ایرانی مشتریان بسیاری دارد و برخی از محصولات این کشور همسایه جزو مهم‌ترین کالاهای وارداتی محسوب می‌شوند. کشور ترکیه در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی در صنعت نساجی و تولیدات کالای خواب و منسوجات خانگی داشته است. به همین دلیل در صادرات تولیدات انواع سرویس روتختی، پتو، ملحفه و لحاف نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.
دلایل مختلفی در استقبال مردم از کالای خواب ترک وجود دارد که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. حتما شما هم که در شهرهای مختلف ایران زندگی کنید به دنبال مرکزی برای خرید کالاهای ترک هستید. در ادامه این مقاله مرکز خرید کالای خواب ترک در اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم.
چرا کالای خواب ترک در بازارهای ایران طرفدار دارد؟ کارخانجات تولید کالای خواب محصولات در کشور ترکیه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان روتختی و سرویس خواب در دنیا شناخته می‌شوند. سال‌ها سابقه و تخصص در زمینه تولید انواع مختلف کالای خواب باعث شده است تا به خوبی به نیاز مشتریان آگاهی و قدرت تامین آن نیازها را داشته باشند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که محصولات ترکیه‌ای در بازارهای ایران طرفدار پیدا کرده‌اند تنوع بی‌نظیر در محصولات است. البته این تنوع فقط در کالای خواب ترک دیده نمی‌شود و در محصولاتی از جمله رومیزی، روبالشی، حوله، پرده و حتی لوازم خانگی وجود دارد.
کیفیت روتختی ترک،‌ بهترین محصولات را بخرید یکی از مهم‌ترین دلایلی که روتختی‌های ترک در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر طرفداران گسترده‌ای پیدا کرده کیفیت بالای محصولات این کشور است. روتختی اصل ترک کیفیت قابل توجهی در پارچه و دوخت دارد که مهم‌ترین عامل موثر در فروش بالای این محصولات است. روتختی چهار فصل و روتختی مخمل از پرفروش‌ترین محصولات ترکیه هستند که ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توان سال‌ها از آن‌ها بدون پوسیدگی استفاده کرد.
روتختی‌های ترک معمولا ضد باکتری،‌ ضد الکتریسته هستند و تنوع قابل توجهی در رنگ و طرح دارند. همچنین با توجه به چنین ویژگی‌هایی قیمت مناسبی دارند چون با یکبار هزینه برای خرید روتختی می‌توان سال‌ها از محصولی با کیفیت و استاندارد استفاده کرد.
معرفی مدل‌های مختلف روتختی ترک، دنیایی از تنوع و رنگ‌ها تنوع در طرح و مدل‌های روتختی ترک باعث شده است تا همه افراد بتوانند به‌صورت آزادانه محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند. روتختی ترک در مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود که می‌توان هرکدام از آن‌ها را برحسب سلیقه،‌ بودجه و دکوراسیون اتاق خواب خریداری کرد.
روتختی اسپرت ترک،‌ روتختی بهاره یا چهار فصل، روتختی عروس ترک، روتختی گلدار، روتختی‌های دخترانه و پسرانه، روتختی‌های مدرن، روتختی رنگارنگ با اشکال هندسی، روتختی ترک بافت‌دار، روتختی ترک دونفره، روتختی ترک تک نفره و روتختی ترک کلاسیک از پرفروش‌ترین مدل‌های روتختی تولید شده در کشور ترکیه هستند که به کشور ما نیز وارد و فروخته می‌شود.
با برندهای معروف روتختی ترک آشنا شوید در کشور ترکیه برندهای بسیاری مشغول تولید انواع کالای خواب هستند و برخی از آن‌ها نیز به تولید کالای حمام نیز می‌پردازند. برندهایی مانند تاچ، ازدلیک، سارو و ایگجیلر­ استانبول از تولیدکنندگان مشهور کالای خواب و حمام در کشور ترکیه به شمار می‌روند. اما برخی از برندها مانند فرست چویس، رویال هوم، الارت و کلوب کوتون به‌طوراختصاصی به تولید روتختی و روتختی عروس می‌پردازند.
بین همه برندهای ترکیه‌ای که فقط به تولید روتختی مشغول هستند، فرست چویس یکی از بهترین محصولات را تولید می‌کند. اغلب محصولات فرست چویس از پنبه خالص و الیاف بامبو هستند و بافت بسیار باکیفیتی دارند. استفاده از مواد اولیه درجه یک در کنار طرح‌های زیبا و خلاقانه،‌ فرست چویس را به بهترین برند تولیدکننده روتختی در ترکیه تبدیل کرده است.
روتختی شیک از کجا بخرم؟ خرید روتختی ترک در اصفهان از سایت‌های اینترنتی برای خرید روتختی ترک در اصفهان راه‌های بسیاری وجود دارد. خرید حضوری و خرید آنلاین این روزها در کنار یکدیگر به رقابت تنگاتنگی می‌پردازند و مزایا و معایب مختص به خودشان را دارند. خرید حضوری مستلزم صرف ساعت‌های طولانی جستجو در بازار است و گاهی اوقات نتیجه مطلوبی هم ندارد. همین هدر رفتن ساعت‌های طولانی بین مغازه‌ها و فروشگاه‌ها باعث می‌شود تا انرژی و هزینه بسیاری را نیز صرف پیدا کردن روتختی مورد نظرمان کنیم.
خرید آنلاین دقیقا نقطه مقابل خرید حضوری است. در خرید آنلاین نیازی نیست ساعت‌های طولانی برای پیدا کردن روتختی مورد نظرمان در رفت‌وآمد باشیم. اما نمی‌توان به همه سایت‌ها و فروشندگان آنلاین از طریق شبکه‌های مجازی اعتماد کرد. برای خرید روتختی ترک در اصفهان به‌صورت آنلاین باید سایت‌های معتبری را شناسایی کنید که نمادهای الکترونیکی و مجوز فعالیت دارند. فقط در این صورت است که می‌توان با خیال آسوده اقدام به خرید لوازم مورد نیاز و دلخواه کرد.
صفاهوم، قدیمی‌ترین فروشگاه کالای خواب اصفهان در این مقاله درباره ویژگی‌های روتختی ترک تا خرید و انتخاب آن صحبت کردیم. اگر به دنبال خرید روتختی ترک در اصفهان هستید فروشگاه کالای خواب صفاهوم را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه صفائی اصفهان بیشتر از 80 سال سابقه درخشان در زمینه عرضه و فروش کالای خواب و حمام ایرانی، ترک و خارجی دارد. این مجموعه در حال حاضر سه شعبه فعال در شهر اصفهان دارد و بهترین انتخاب برای خرید کالای خواب ترک در اصفهان به شمار می‌رود.
اگر در شهرهای دیگر هستید هم امکان سفارش آنلاین از طریق سایت صفاهوم به آدرس safahome.com فراهم شده است. زیباترین مدل‌های روتختی ترک عروس، چهارفصل، ژاگارد و مخمل را در فروشگاه کالای خواب صفاهوم مشاهده و بررسی کنید و در نهایت سفارش دهید. هزینه ارسال سفارشات به سراسر ایران رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه‌های پستی ندارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و ارسال کالا با شماره تلفن 32223334-031 تماس بگیرید.
انتهای پیام/ 

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/325266/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان

خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم

دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد

جزئیات مقابله پدافندهوایی ارتش با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

واکنش مردم اصفهان به حمله ریزپرنده‌های اسرائیلی + فیلم

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است

خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی

مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند

واکنش‌های بین‌المللی به خرابکاری ناموفق اسرائیل در اصفهان چه بود؟

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

راهپیمایی مردم ورزنه در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت

حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....

ببینید | درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

تخصیص بسته‌های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در اصفهان

نمایش اوج ذلت اسرائیل و اقتدار ایران در جریان انهدام ریزپرنده‌های صهیونیستی توسط پدافند هوایی کشور

اجرای سرود "ای ایران" در کنار زاینده رود ، پس از اتفاقات دیشب اصفهان (فیلم)

ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»

اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان

وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده

فیلم | ارتفاع پست در تاج سد زاینده رود

اقتدار نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق یوم‌الله دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد

گروه 7: با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح مخالف هستیم

(ویدئو) آرامش کامل در اصفهان به روایت گاردین

تصاویر صداوسیما از اتفاقات اصفهان

نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

فیلم | آخرین وضعیت ذخیره آب در سد زاینده رود

روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست

دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم

(ویدیو) جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان

طنین مرگ براسرائیل نمازگزاران اصفهان درراهپیمایی حمایت ازمردم غزه

باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز

تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود

عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد

درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو

حمایت مردم اردستان از عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»

تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران

وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / نخست وزیر سابق: هیچ کس اینگونه اسرائیل را رسوا نکرده / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد