بیش از 72 درصد احکام مطالباتی در تامین اجتماعی گیلان بهصورت الکترونیکی ابلاغ می شود
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
پیام سپاهان - مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: با هدف ارتقاء و تسریع و تسهیل فرایندهای مرتبط، در سالهای اخیر، ابلاغ احکام مطالباتی در سازمان تامین اجتماعی بهصورت الکترونیکی انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، علی حسین نژاد گفت: ابلاغ الکترونیکی احکام با توافق کارفرما و طی مراحل درخواست و اعلام نشانی پست الکترونیکی ضمن تکمیل اطلاعات در سیستم های پیش بینی شده، انجام می شود.
وی اضافه کرد : در این راستا تمامی احکام مطالباتی از قبیل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه و دعوتنامه های هیات های تجدید نظر تشخیص مطالبات بهصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر این که این خدمت در قالب طرح توسعه سرویس های دیجیتالی سازمان نیز گنجانده شده و از طریق سامانه مربوطه پشتیبانی می شود، خاطرنشان کرد: میزان ابلاغ های الکترونیکی در سطح واحدهای تابعه از 61 تا 97 درصد است که بر اساس آخرین گزارش در پایان مردادماه در 5 شعبه استان بالای 90 درصد، در 10 شعبه بین 80 تا 90 درصد، در 6 شعبه بین 70 تا 80 درصد و در هفت شعبه دیگر بین 60 تا 70 درصد است.
19 مهر 1400 11:58
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان |
کد خبر : 246,337
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک,سازمان تامین اجتماعی,خدمات الکترونیک
نظرات بینندگان
-
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸:۴۱
-
۷ بازديد
-
وزارت رفاه
-
پیام سپاهان
لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/324541/