پیام سپاهان

آخرين مطالب

ترفندهای فیفا 21 برای برنده شدن علمی

ترفندهای فیفا 21 برای برنده شدن
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - کلیک / گیمرهای بسیاری در فیفا دوست دارند حریفان خود را شکست دهند. حالا چطور در فیفا 21 برنده شویم؟ با انجام یکسری ترفند کاربردی، می‌توانید در برنده شدن مهارت پیدا کنید. با ما همراه باشید.
سری بازی‌های فیفا به مرور زمان پخته‌تر شده‌اند و شاهد مکانیزم‌ها و ویژگی‌های جدیدی در گیم‌پلی بازی بوده‌ایم. بنابراین، گیمرها نیازمند این هستند تا با مکانیزم‌ها و مهارت‌های داخل بازی آشنا شوند. با انجام تکنیک های فیفا 21 می‌توانید شانس برنده شدن در مسابقات را افزایش دهید.
توصیه می‌شود بخش Skill Games این بازی را انجام دهید. این بخش ترفندهای فیفا 21 را آموزش می‌دهد. یاد گرفتن اصول اولیه بازی می‌تواند شما را در پیشرفت و حرفه‌ای شدن کمک بسزایی کند. پس در وهله اول از آموزش فیفا 21 غافل نشوید.

پیام سپاهان


*ترکیبی متناسب با سبک بازی خود بچینید
با امکانات بخش Team Management آشنا شوید
پس از انتخاب تیم، نیاز است که با ترکیب و سیستم‌های مختلف فوتبال آشنایی داشته باشید. متناسب با سبک بازی خود، ترکیب مورد نظر خود را بچینید. به این نکته توجه کنید که تیم مقابل با چه سیستمی بازی می‌کند. بنابراین، تاکتیکی برای تیم خود بچینید تا بتوانید عناصر تهاجمی حریف را خنثی کنید.
به عنوان مثال بهترین سیستم و ترکیب رئال مادرید در فیفا 21 سیستم 3-3-4 تهاجمی است. تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ در خط هافبک می‌توانند عناصر تهاجمی تیم‌های حریف را خنثی کنند. بنابراین، با امکانات و قابلیت‌های تیمی خود آشنا شوید و با ترکیب انتخابی خود تمرین کنید.
تمرین مداوم با ترکیب مناسب می‌تواند شانس برنده شدن را افزایش دهد. همچنین،‌ بازیکنانی که در نیمه دوم خسته می‌شوند را تعویض کنید تا تیم شما تا پایان بازی سرحال بماند. برای تعویض سریع، از روش Quick Subs یا تعویض سریع در بازی استفاده کنید. دکمه R2 در پلی‌استیشن و دکمه RT در ایکس‌باکس برای انجام تعویض سریع ایجاد شده است.

پیام سپاهان


*با تمرکز و حوصله بازی کنید
با حوصله بازی کنید
زمانی که بازی شروع شد، عجله‌ای برای گل زدن نداشته باشید. عجله و شتاب برای گل زدن، تمرکز شما را از بین می‌برد. با پاسکاری مداوم، به مرور به سمت دروازه حریف جلو بروید. با این روش، تیم حریف سعی می‌کند که توپ را از شما بگیرد که این کار باعث می‌شود فضای مناسب برای حمله فراهم شود.
سعی کنید پاسکاری به صورت تیمی و هدفمند باشد. به عبارتی، نحوه کار تیمی شما نباید طوری باشد که فرصت حمله را از خود بگیرید. بنابراین، با استفاده از بازیکنان هافبک خود، توپ را در زمین پخش کنید تا به هدف خود یعنی گلزنی برسید.
یکی از مهم‌ترین ترفندهای فیفا 21 کار تیمی است. به هیچ عنوان تمام بار مسابقه را بر دوش یک یا دو بازیکن نگذارید. حریف با شناسایی بازیکنان مورد نظر شما، عملا تمام حمله و تاکتیک‌های تیمی شما را خنثی خواهد کرد.
در تمام لحظات مسابقه تمرکز خود را حفظ کنید. حتی اگر از تیم مقابل گل خوردید، آرامش خود را حفظ کنید. از کارهای احساسی و بردن تمام تیم به فاز هجومی پرهیز کنید. با از بین رفتن تمرکز شما در مسابقه، به حریف یک برگ برنده بزرگ داده‌اید تا او شما را شکست دهد.

پیام سپاهان


*با دویدن بسیار، بازیکنان خسته می‌شوند
از دویدن مداوم پرهیز کنید
نسخه‌های قدیمی فیفا به گونه‌ای بود که با سرعت دادن به بازیکن، شانس بالایی برای گلزنی داشتید. اما در نسخه‌های چند سال اخیر، این روش کاملا منسوخ شده است. با دویدن مداوم کنترل توپ بازیکن کم می‌شود و باعث می‌شود توپ را به حریف لو دهید. در ضمن، دواندن مداوم بازیکن موجب می‌شود آنها خسته شوند و انرژی کافی برای ادامه مسابقه نداشته باشند.
بنابراین، در زمان و موقعیت مناسب اقدام به دویدن کنید. فضاهای خالی موقعیت خوبی برای گرفتن دکمه دویدن است. همچنین، برای حمله از کنار زمین، دویدن و ارسال توپ به سمت دروازه نیز موقعیت مناسبی برای گلزنی ایجاد می‌کند.

پیام سپاهان


*از ویژگی‌های جدید فیفا 21 استفاده کنید
از تکنیک های جدید فیفا 21 استفاده کنید
در بازی FIFA 21 دو ویژگی جدید Agile Dribbling و Creative Runs اضافه شده است. این دو ویژگی، مهم‌ترین تکنیک های فیفا 21 هستند که کاربرد فراوانی برای بازیکنان دارد. ویژگی Creative Runs برای پاسکاری و پخش کردن توپ بسیار مفید است.
هنگامی که توپ را کنترل می‌کنید، دکمه L1 در پلی‌استیشن و LB در ایکس‌باکس را نگهدارید و با چرخاندن آنالوگ راست کنترلر، یکی از بازیکنان را به جهت مورد نظر خود کنترل کنید. سپس با پاس دادن به او، موقعیت مناسبی را خلق کنید. این ویژگی برای حمله‌های سرعتی بسیار کاربردی است.
ویژگی Agile Dribbling نیز برای دریبل کردن بازیکنان حریف ایجاد شده است. با گرفتن دکمه R1 در پلی‌استیشن و RB در ایکس‌باکس، توپ نزدیک پای بازیکن قرار می‌گیرد و کنترل بیشتری روی توپ خواهید داشت. بنابراین، شما می‌توانید در فرصت مناسب بازیکنان حریف را دریبل کنید.

پیام سپاهان


*آشنایی با شوت‌های مهم فیفا 21
با انواع شوت‌ها آشنا شوید
استاندارد شوتزنی، زدن دکمه دایره یا B در کنترلرهای کنسول‌ها است. با نگهداشتن دکمه‌ شوت، قدرت ضربه زدن به توپ را تنظیم می‌کنید. اما باید بدانید که فیفا 21 دارای چند نوع مدل شوتزنی است. در بخش Button Help انواع شوتزنی را می‌توانید ببینید و آنها را تمرین کنید.
کمبوی دکمه‌های دایره+R1 در پلی‌استیشن و RB+B در ایکس‌باکس شوت ظریف یا Finesse Shot‌ است. با فشردن این دکمه‌ها، توپ کمی کات می‌گیرد که ظرافت خاصی دارد. این نوع شوت برای موقعیت‌های تک به تک یا شوتزنی وینگرها بسیار کاربردی است. به مرور قلق و تعیین قدرت شوتزنی این کمبو را یاد خواهید گرفت.
یکی از کاربردی‌ترین شوت‌ها، ضربه Drilled Shot یا شوت زمینی است. با گرفتن دکمه‌های دایره+R1+L1 در پلی‌استیشن و LB+RB+B در ایکس‌باکس می‌توانید شوت زمینی بزنید. این نوع شوت برای موقعیت‌های داخل محوطه حریف بسیار مناسب است.
گیمرها به گل چیپ در فیفا 21 بسیار علاقه دارند. برای شوتزنی به شکل چیپ یا پاننکا کمبوی دکمه‌های دایره+L1 در پلی‌استیشن و LB+B در ایکس‌باکس را بزنید. شوت چیپ برای موقعیت‌های تک به تک، زمانی که گلر از دروازه فاصله می‌گیرد بسیار مناسب است.
شایان ذکر است، برای شوتزنی به مهارت و پای تخصصی بازیکنان توجه ویژه‌ای کنید. هر بازیکن مهارت خاص خود را دارد که می‌توانید در بخش اطلاعات بازیکنان، توانایی‌ آنها را مشاهده کنید. بنابراین، حواستان به پای تخصصی و قدرت شوتزنی بازیکنان باشد.

پیام سپاهان


*گلزنی با روش‌های مختلف را تمرین کنید
برای گلزنی با سَر برنامه داشته باشید
نسخه پیشین فیفا یک مشکل جدی داشت. گلزنی با سر کمی سخت یا غیر ممکن بود. اما در بازی FIFA 21 شرایط فرق کرده است و امکان هد زدن فراهم شده است. بنابراین، از مهارت هد زدن مهاجمان بهترین استفاده را کنید.
کریم بنزما، هری کین و روبرت لواندوفسکی مهارت بالایی در هد زدن دارند. با کمک وینگرهای تیم خود به سمت محوطه جریمه سانتر کنید. با ارسال توپ موقعیت سرزنی را برای مهاجمان فراهم کنید تا بتوانید به گل برسید.
نحوه ضربه ایستگاهی و پنالتی را تمرین کنید
ضربه‌های ایستگاهی و پنالتی فرصت‌های مهمی برای گلزنی هستند. بنابراین، پیش از این که وارد مسابقه‌ای شوید، نحوه زدن پنالتی و ضربه آزاد در فیفا 21 را تمرین کنید. بخش Skill Games بهترین مکان برای تمرین کردن هستند.
حالت Set Pieces در این بخش، انواع ضربه ایستگاهی و پنالتی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با مدل‌های گوناگون آن به خوبی آشنا شوید. همچنین، این بخش می‌تواند در تنظیم قدرت شوت نیز به شما کمک مهمی می‌کند. ناگفته نماند، بخش Practice بازی هم برای اجرای ترفندهای فیفا 21 که یاد گرفته‌اید بسیار کاربردی است.

پیام سپاهان


*از قدرت تدافعی تیمتان غافل نشوید
در موقعیت مناسب دفاع کنید
از حمله کردن و ترفندهای فیفا 21 صحبت کردیم. اما یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در برنده شدن، دفاع کردن در برابر حریف است. در طول بازی سعی کنید، آرایش دفاعی تیم بهم نخورد. مدافع خود را مقابل توپ حریف قرار دهید و در زمان‌بندی مناسب به سمت دفع کردن توپ بروید.
با تمرین کردن، می‌توانید به زمان‌بندی و دفاع کردن توپ مسلط شوید. برای ایجاد فشار به بازیکنان حریف می‌توانید دکمه R1 در پلی‌استیشن و RB در ایکس‌باکس را نگهدارید. با نگهداشتن این دکمه یک بازیکن دیگر برای گرفتن توپ به کمک شما می‌آید.
در موقعیت‌های تک به تک، در زمان مناسبی دروازه‌بان را از دروازه خارج کنید. دیر یا زود خارج کردن امکان گلزنی به مهاجم را ساده می‌کند. اگر در زمان درست از دروازه خارج شوید، زاویه مناسب شوتزنی را برای مهاجم حریف سخت خواهید کرد.
هنگام موقعیت‌های ضدحمله، به جای گرفتن توپ از حریف، سعی کنید مدافع را به سمت دروازه ببرید تا امکان شوتزنی را از بازیکن بگیرید. همچنین، با مدافع به سمت محوطه جریمه حرکت کنید تا بتوانید در مقابل مهاجم حریف قرار بگیرید.
لازم به ذکر است، هنگام ضدحمله با سرعت بالا، از تکل زدن پرهیز کنید. چون سرعت بازیکنان بالا است، مدافع با تکل زدن از جریان بازی خارج شده و امکان گلزنی برای حریف فراهم می‌شود. در کل، زمان‌بندی درست در دفاع کردن حرف اول را می‌زند. بنابراین،‌ زمانبندی درست و دقیق در فاز دفاعی را بسیار تمرین کنید.
نظر شما درباره ترفندهای فیفا 21 چیست؟ شما برای برنده شدن از چه ترفندهایی استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/300082/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

تکریم معلمان در خور شان آنان باشند

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)

عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

تخصیص 550 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان

انسداد 20 محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است

تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان

محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد

آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

25 اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا

مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود

اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم

وظایف فرهنگی23 دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در 30 فروردین

راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

تحویل 450 کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

معدوم کردن 6 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

همایش دوچرخه سواری در شهر خور

حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم

مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی