پیام سپاهان

آخرين مطالب

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

فدراسیون نگاه برابری به تیم های ملی دارد ورزشی

فدراسیون نگاه برابری به تیم های ملی دارد
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه در حال حاضر بر روی تقویت دفاع و ضدحمله تمرکز کردیم، گفت: برای اینکه روزی یک فوتبال هجومی و خوبی را به نمایش بگذاریم نیازمند تداوم اردوها و کار کردن بیشتر هستیم.

مریم ایراندوست در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اردوی تیم ملی که از 27 تیر ماه در اصفهان آغاز شده، اظهارکرد: همانگونه که قبلا هم گفتم بازیکنان از نظر شرایط بدنی در شرایط خوبی نبودند به هر جهت وقفه طولانی مدتی را شاهد بودیم، سعی کردیم از اردوی قبل تمرکز خود را بر کارهای بدنسازی و تمرینات بدنی داشته باشیم تا بازیکنان را به آمادگی مطلوب برسانیم.
وی ادامه داد: هدفمان حضوری موفق در تورنمنت پیشرو در بنگلادش است، برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های ملی آذربایجان و ترکیه در برنامه خواهیم داشت و تمام تلاش ما آماده کردن تیم برای حضوری موفق در مقدماتی جام ملت های آسیا است البته احتمال تغییر میزبان وجود دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های اردن و بنگلادش گفت: در این مرحله یک تیم از هر گروه به دور بعدی صعود می‌کند و اگر تیم ملی ایران از این دور صعود کند برای نخستین بار در تاریخ فوتبال زنان بزرگسال کشورمان خواهد بود که تیم ملی به دورنهایی رقابت‌های زنان آسیا راه پیدا می‌کند و تمام تلاش و هدف ما صعود به این مسابقات است.
وی در خصوص نحوه دعوت بازیکنان به اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: از بدو شروع مجدد اردوهای تیم ملی سعی کردیم فضا برای حضور بازیکنان مستعدی که باشگاه‌ها و استان‌ها به ما معرفی می‌کنند باز باشد و بازیکنان بتوانند خود را در اردوها به ما نشان دهند و هیچ استعدادی سوخته نشود. در این مرحله از اردو نیز دو بازیکن جدید به ما اضافه شدند که مورد ارزیابی فنی قرار می‌گیرند و اگر عملکردشان خوب باشد در ادامه همراه ما خواهند بود.
وی با اشاره به زمان باقیمانده تا اعزام تیم به مسابقات و اعلام لیست نهایی تیم ملی خاطرنشان کرد: هنوز یک ماه و نیم زمان داریم و فکر می‌کنم در نزدیک ترین اردو به زمان اعزام نفرات مشخص شوند. با توجه به دو مسابقه تدارکاتی که در پیش داریم، طبیعی است که این بازیکنان تا پایان اردوها حضور داشته باشند و با توجه به اینکه لیگ هم تعطیل است فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری اضافه شود.
ایراندوست اظهارکرد: در صورت صعود تیم ملی به دور بعدی بر اساس اعلام سازمان لیگ، لیگ بانوان از مهر ماه آغاز می شود، به طور حتم بازی‌های مهم را از نزدیک خواهم دید و بازیکنان را از نزدیک زیر نظر می‌گیرم تا بهترین بازیکنان حاضر در لیگ در تیم عضویت داشته باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان با توجه به تغییرات در مدیریت فدراسیون در آینده اظهارکرد: پس از تغییرات و تحولات فدراسیون شاهد تسریع در تشکیل تیم ملی بانوان بودیم. اهداف فدراسیون مشخص است، الان در اردوی هفتم هستیم و فدراسیون تمام امکانات را در اختیار تیم ملی بانوان قرار داده و نگاه برابر حتی فراتر به تیم ملی بانوان دارد، همان امکاناتی که برای صعود تیم ملی آقایان است در بخش بانوان نیز لحاظ می شود، شاهد پیگیری فدراسیون برای برگزاری اردوها و بازی‌های دوستانه هستیم.
وی با اشاره به خبری که در خصوص بازی دوستانه تیم ملی در ورزشگاه آزادی به بانوان داده بود، گفت: بازی در ورزشگاه آزادی دغدغه بانوان فوتبالیست و طرفداران فوتبال است و این موضوع از سوی رئیس و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون در حال پیگیری است و این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد و اینها نوید روزهای خوش برای فوتبال بانوان ایران است.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص اینکه آیا تیم ملی بانوان تمرکز بیشتری روی سیستم دفاعی یا حمله دارد، تصریح کرد: از کی روش یاد گرفتیم با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم و ارزیابی که از تیم داشتیم بر روی تمرینات و تقویت دفاع و ضدحمله تمرکز کنیم، با توجه به ظرفیت موجود فوتبال بانوان و با برنامه ریزی بلند مدت، در نظر داریم تیم را به سمتی ببریم که فوتبال هجومی و خوبی را بتوانیم به نمایش بگذاریم، البته این موضوع نیاز به تداوم اردوها و کار کردن بیشتر دارد.
وی در خصوص حضور بازیکنان لژیونر از جمله یکتایی دروازه بان تیم ملی که در ترکیه بازی می کند، یا دورگه های ایرانی در تیم ملی گفت: فعلا با همین بازیکنان تمرینات خود را در فاصله یک ماه و نیمی که فرصت داریم، ادامه می دهیم. با باشگاه ترکیه ای یکتایی نامه نگاری کردیم و با خودش صحبت کردیم، اما شرایط سختی است و نمی تواند در تمرینات حضور داشته باشند. بازیکنانی که در اردو هستند پا به پای هم تمرین می کنند تا زمان اعزام در اولویت هستند.
ایراندوست اضافه کرد: در خصوص بازیکنان دورگه فکر می کنم فضای بین المللی را باید در نظر گرفت و کمی اطلاعات خود را بالا ببریم و بعد انتقاد کنیم، چند بازیکن هستند که از رسانه ها به آنها می پردازند، به عنوان مثال بازیکنی که در تیم ملی فرانسه بازی کرده و یا از کشور دیگری، باید شرایطی برای حضور در تیم ملی داشته باشد و به این راحتی نیست و در برخی شرایط امکان این حضور اصلا نیست. در حال حاضر در تیم ملی بازیکنی داریم که ایرانی - امریکایی است که تمرین می کند و فعلا داشته هایمان همین است و بر روی آنها تمرکز می کینم.
به گزارش ایسنا، سمانه چهکندی (خراسان رضوی)، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سارا ظهرابی‌نیا (کرمان)، کوثر عنبری، حدیث بساط شیر (ایلام)، زهره کودایی (خوزستان)، نرگس سبکتکین، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، مریم رهیده، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، انیس دشتیان (اصفهان)، غزاله بنی‌طالبی (چهارمحال و بختیاری)، فاطمه اردستانی، زهرا قنبری (تهران)، ثنا صادقی (کرمانشاه)، ملیکا محمدی (فارس)، زهره جلالی (کردستان)، الهام عبدالرحمان (آذربایجان غربی)، فاطمه امینه برازجانی، کوثر ایزدپناه (بوشهر)، ملیکا متولی، رها یزدانی (مازندران)، زهرا خواجوی، مرضیه نیکخواه (همدان) و بهناز طاهرخانی (قزوین)، 28بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان هستند که تا 7 مردادماه اردوی خود را در مجموعه صفائیه مبارکه زیر نظر کادر فنی سپری خواهند کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/297993/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوای اصفهان و 6 شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

آغاز رقابت 64 هزار و 719 داوطلب در استان اصفهان

هوای اصفهان و 5 شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

پیش‌بینی 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

سرمقاله آفرینش/ از دست رفتن سرمایه های مردم در طرح های بی بازده

غزه‌ای‌ها زیر آوار گرسنگی

بازیگر زیاده‌طلب منطقه

هوای اصفهان در شرایط پاک قرار دارد

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان

خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

89 درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند/ ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه 7 اصفهان

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

تو که با عاشقان درد آشنایی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 6 اردیبهشت 1403 + جدول

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است

برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

زمان‌بندی 575 پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

در سال 1403 نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید