پیام سپاهان

آخرين مطالب

پروژه های توسعه محلی؛ پایان بخش دغدغه شهروندان کن شهرداری تهران

پروژه های توسعه محلی؛ پایان بخش دغدغه شهروندان کن
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - دو عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان حضور در منطقه 5 از روند اجرای پروژه های توسعه محلی در این منطقه و پروژه دژباغ کن بازدید و در همایش کودکان سندروم دان که به همت شهرداری منطقه 5 در بوستان جوانمردان برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه های منطقه 5 گفت: بازدیدی از بخشی از محلات و پروژه های منطقه 5 از جمله پروژه دژباغ داشتیم. کلنگ این پروژه دراسفندماه 99 زده شده و قرار است یک مرکز محلی با کاربری های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشد که اگر سرعت گرفته و زودتر افتتاح شود محله کن دارای یک مرکز بسیار خوب و با کیفیت خواهد شد. امیدوارم در یک زمان مشخص و قابل قبول به بهره برداری برسد.
اعطا با اشاره به تصویب طرح تفصیلی کن تاکید کرد: به دلیل برخی اشکالات در سازمان فاوا هنوز این طرح تفصیلی در سامانه قرار نگرفته است. ساکنین مشکلاتی دارند که باید بررسی های دقیقی شود تا این مشکلات برطرف شده و اهالی کن دغدغه ای نداشته باشند.
او در پایان با تمجید از محمود کلهری شهردار منطقه 5 گفت: اقدامات ارزشمندی در بحث پروژه های توسعه محلی صورت گرفته است و تعامل خوبی با شورایاران نیز وجود دارد. انشالله این مسیر خوب در آینده تداوم داشته باشد.
آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در حاشیه بازدید از پروژه های منطقه 5 و حضور در همایش کودکان سندروم دان در بوستان جوانمردان تهران گفت: پروژه های خوبی در منطقه 5 در حال انجام است که بازدیدی هم از برخی از این پروژه ها در محله کن داشتیم. کن به لحاظ محیط زیستی برای اهالی و شهر تهران از اهمیت زیادی برخوردار است و آخرین بقایای ریه سبز تهران است و هم مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های مسئول تلاش کردند فضای سبز آن حفظ شود که در این چارچوب طرح تفصیلی کن به تصویب رسیده است. امیدوارم با مکانیزم هایی که پیش بینی می شود این طرح زودتر اجرایی شده و مردم مشکلات شان در زمینه ساخت و ساز برطرف شود.
او با اشاره به پروژه دژباغ گفت: این پروژه در محدوده کن فضای فرهنگی و عرصه عمومی ایجاد خواهد کرد که سرانه فرهنگی را بالا می برد و امیدوارم در زمان بندی مناسب تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به بحث تامین آب برای فضای سبز پایتخت گفت: در این زمینه نگرانی های وجود دارد. شهرداری تلاش می کند از پس آب ها و تصفیه خانه ها، آب های مازاد را به فضای سبز شهر منتقل کند که در بوستان جوانمردان نیز این پروژه در حال انجام است تا بحث انتقال آب از ظرفیت های موجود صورت گرفته و در چارچوب افزایش تاب آوری محیط زیستی شهر صورت بگیرد.
او افزود: بوستان هایی مثل بوستان جوانمردان باید برنامه پنج ساله برای بهره برداری و نگهداری داشته باشد که این قضیه در شورای شهر در حال پیگیری است و امیدواریم یک مصوبه بتوانیم چارچوبی در زمینه تهیه برنامه های نگهداری و بهره برداری میان مدت داشته باشیم.
حسینی میلانی در پایان به همایش کودکان سندروم دان که به همت شهرداری منطقه 5 انجام شد اشاره کرد و افزود: شهرداری از گذشته این اهتمام را داشته است که به انجمن ها، فعالیت های خیریه و امدادی کمک کند. اگر شعار می دهیم شهر برای همه اقشار باشد یک گروه هم گروه هایی هستند که دچار برخی معلولیت ها هستند و مشکلاتی دارند که آنها هم حقی بر شهر دارند وشهرداری موظف است به نوبه خود کمک کرده و در توانمند سازی و افزایش فراغت سازی اقداماتی صورت دهد و در زمینه اشتغال مولد هم فعالیت داشته باشد.
محمود کلهری شهردار منطقه 5 تهران نیز در همایش کودکان سندروم دان در بوستان جوانمردان تهران گفت: این برنامه ها که منجر به بالا رفتن نشاط و شادابی جامعه می شود باید تداوم داشته باشد و برای هر گروه و قشری که احساس می کنید نیاز است باید این برنامه ریزی ها صورت بگیرد.
اوبا بیان اینکه این برنامه ها به تحقق شعار تهران شهری برای همه کمک می کند تاکید کرد: همه امکانات شهرداری تهران در خدمت این قبیل برنامه هاست و معاونت اجتماعی باید برگزاری این برنامه ها را تداوم بخشد.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/283287/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

شنیده‌شدن صدای انفجار در این شهر اصفهان

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام

زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

ورود سامانه بارشی به استان از فردا

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غربت مرتضی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

رفع 48نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در اردستان