پیام سپاهان

آخرين مطالب

MSI از کارت گرافیک‌های جدید خود رونمایی کرد علمی

MSI از کارت گرافیک‌های جدید خود رونمایی کرد
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - سخت افزار / دو روز پیش کمپانی AMD در جریان سومین قسمت از رویداد اختصاصی Where Gaming Begins از کارت گرافیک گیمینگ جدید خود یعنی RX 6700 XT رونمایی کرد.
AMD مدعیست این کارت گرافیک از RTX 3070 انویدیا سریع‌تر بوده و بهترین کارت گرافیک بازار برای گیمینگ در رزولوشن 1440p است. با برخورداری از معماری RDNA 2 و 12 گیگابایت حافظه پر سرعت، به نظر AMD یک رقیب شایسته را برای شکست انویدیا روانه بازار کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت در فاصله کوتاهی بعد از معرفی این محصول، سازندگان سوم شخص مدل‌های سفارشی خود را معرفی کردند. اکنون MSI، برند پیشتاز سخت افزارهای گیمینگ اقدام به معرفی کارت گرافیک های Radeon RX 6700 XT خود کرده است.

پیام سپاهان


معماری گیمینگ RDNA 2 – توازن کارایی و راندمان
AMD پس از توسعه معماری RDNA تحولی بزرگ را در صنعت گرافیک رقم زد. تیم قرمز با توسعه نسل دوم این معماری ضمن برطرف سازی مشکلات نسل نخست، موفق شد یک بالانس ایده‌آل از عملکرد و بازدهی را در کارت گرافیک‌های خود برقرار کند. سرعت پردازشات گرافیکی در این معماری بسیار بالا بوده و در عین حال مصرف انرژی بسیار خوب بهینه سازی شده است. بدین ترتیب RDNA 2 برای دریافت بالاترین سطح از کارایی و پائین‌ترین مقدار مصرف انرژی طراحی شده است. همچنین با طراحی سیستم جدید اولیت حافظه‌های پنهان، فناوری جدید Infinity Cashe را توسعه داده که جابجایی اطلاعات را تا حد امکان کاهش داده و موجب کاهش تاخیر و مصرف انرژی می‌شود.
AMD Infinity Cashe – فناوری اختصاصی AMD با عملکرد بالا مناسب برای گیمینگ در رزولوشن‌هایی مانند 4K و 1440p می باشد. به نسبت معماری‌های نسل قبل، حافظه کش 96 مگابایتی GPU را با پهنای باند 2.5 برابری با مصرف انرژی یکسان انتقال می‌دهد که موجب بهبود عملکرد کارت گرافیک در گیمینگ می‌شود.
AMD Smart Access Memory – این فناوری جدید زمانی عملکرد خود را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد که کارت گرافیک های سری Radeon 6000 با پردازنده‌های رایزن 5000 یا برخی از مدل‌های رایزن 3000 و در نهایت با مادربردهای چیپست سری 500 جفت شوند. ترکیب این سخت افزارهای قدرتمند و دخالت SAM باعث می‌شود پردازنده های AMD دسترسی کاملی به حافظه گرافیکی GDDR6 داشته باشند و باعث افزایش عملکرد سیستم شوند.
DirectX Raytracing – با اضافه شدن یک موتور Ray Accelerator به هر یک از واحد پردازشی، کارت گرافیک‌های مبتنی بر RDNA 2 برای ارائه بهترین شکل از نورپردازی لحظه‌ای، سایه و انعکاس واقع گرایانه نور بهینه سازی شده‌اند. زمان جفت شدن این فناوری با AMD FildelityFX، با فعال شدن رندرینگ هیبریدی توسعه دهندگان قادر خواهند بود افکت‌های رهگیری شده پرتو نور و افکت‌های تصادفی با یکدیگر ترکیب کنند تا از عملکرد و کیفیت تصویر مطمئن شوند.

پیام سپاهان


سری گیمینگ کارت گرافیک های Radeon RX 6700 XT شرکت MSI
MSI سری گیمینگ کارت‌های سفارشی RX 6700 XT خود را با سیستم خنک کننده کم نظیر Twin Frozr 8 همراه کرده است. این سیستم خنک کننده در مقایسه با نسل قبل، به طراحی فن دوگانه با فن‌های نسل جدید TORX FAN 4.0 مجهز شده و تیغه فن‌ها با تمرکز بر ورود جریان هوا به سیستم خنک کننده Twin Frozr 8 طراحی شده‌اند. MSI از قابلیت‌های آیرودینامیکی و ترمودینامیکی در Twin Frozr 8 استفاده کرده تا دفع حرارت به بهترین شکل انجام شود و کارت گرافیک در همه حال با تام توان انجام وظیفه کند. با طراحی جدید سیستم نورپردازی Mystic Light RGB، سازنده تایوانی ظاهر زیبایی را کارت‌های RX 6700 XT سری گیمینگ بخشیده است. کاربران این کارت گرافیک از طریق نرم افزار اختصاصی MSI Dragon Center می‌توانند نورپردازی را تغییر و شخصی سازی کنند.

پیام سپاهان


سری MECH – طراحی شده برای شرایط سخت
سری MECH کارت گرافیک‌های MSI این بار با تراشه گرافیکی جدید AMD دوباره از گرد راه رسیده است. به منظور بهبود عملکرد سیستم خنک کننده در سری جدید، MSI از فن‌های TORX FAN 3.0 در این محصول استفاده کرده است. خانواده MECH با تمرکز بر روی کارایی طراحی شده‌اند و قادرند در شرایط سخت به کار خود ادامه دهند. با برخورداری از سیستم خنک کننده قدرتمند، بک پلیت قوی و پرداخت شده و ظاهری خشن و جذاب، سری MECH برای هر کامپیوتر شخصی انتخابی ایده‌آل است.
زمان عرضه
کارت گرافیک های Radeon RX 6700 XT جدید MSI اواسط ماه مارس 2021 روانه بازار خواهند شد.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/246167/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شنیده‌شدن صدای انفجار در قهجاورستان اصفهان

ادعای حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران + جزئیات

خبر فوری: اخبار شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان / حمله اسرائیل صحت دارد؟

رادار ارتش در اصفهان هدف قرار گرفت؟ | اولین تصاویر از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار + جزئیات جدید

صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

جزئیات شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

تعلیق پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز

امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

وضعیت آرام در حوالی پایگاه هشتم شکاری اصفهان

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

اعلام آخرین وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان

جزییات فعال شدن پدافند هوایی در اصفهان | زیرپرنده‌ها کی وارد آسمان اصفهان شدند؟

خبرنگار حاضر در اصفهان: شهر در امنیت و آرامش کامل است

شنیده شدن چند صدای انفجار توسط شهروندان در اصفهان

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست

تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان

زیرنویس شبکه خبر: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شد

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست

حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور

فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید

شنیده شدن چند صدای انفجار در آسمان اصفهان

وضعیت کنونی شهر اصفهان

علت صدای انفجار در اصفهان اعلام شد

تصاویری از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار

تأسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

آرامش شهر اصفهان در شبکه‌های اسرائیلی

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان

فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

شنیده‌شدن صدای انفجار در این شهر اصفهان

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد