پیام سپاهان
دیدار سپاهان و پرسپولیس پایش تصویری می شود
چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 9:25:17 AM
ایرنا

پیام سپاهان- سرهنگ حسین حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: در صورت مشاهده هرگونه رفتار تهدید آمیز، افراد خاطی بلافاصله شناسایی و نسبت به برخورد قانونی با آنها اقدام می شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده قاضی کشیک دادگستری در محل برگزاری مسابقه حضور دارد و افراد متخلف با حکم مقام قضائی تا اطلاع ثانوی در بازداشت پلیس به سر خواهند برد.

این مسوول نیروی انتظامی اصفهان بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان به هواداران 2 تیم پرطرفدار سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد می کند که بر محور اخلاق و شئونات دینی در استادیوم حضور داشته باشند.

وی برگزاری چنین رویدادها را فرصت برای شادی و نشاط عمومی و تقویت روحیه در بین جوانان این مرز و بوم برشمرد و گفت: بی گمان با روحیه ورزشی و اخلاق اسلامی که در مردم فهیم اصفهان سراغ دارم به بهترین نحو این رویداد مهم ورزشی را مدیریت خواهند کرد و اجازه ناامنی و برهم زدن آرامش ورزشگاه را به هیچکس نخواهند داد.

حسین زاده اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان با توجه به وظیفه ای که برای برقراری نظم و امنیت تمامی اجتماعات به ویژه مسابقات ورزشی برعهده دارد تمهیداتی را برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت این بازی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس اصفهان، مقتدرانه در صحنه حاضر و از تمام ظرفیت، استعداد و توان خود برای امنیت این بازی استفاده خواهد کرد، افزود: به طور قطع با افرادی که مترصد اخلال در نظم عمومی باشند با قاطعیت و صراحت برخورد خواهد شد و از ورود افرادی که دارای سوابق سوء در مسابقه گذشته این دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران هستند جلوگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: ورود هرگونه اشیای ممنوعه به داخل ورزشگاه ممنوع بوده و حاملان این گونه اشیاء دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

به گفته حسین زاده پلیس راهور استان با تمام امکانات وظیفه روان سازی ترافیک را انجام می دهد و خودروهایی که در مکان های نامناسب پارک شده باشند را به وسیله جرثقیل به توقفگاه منتقل می کنند.

 مسابقه فوتبال تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/97686/دیدار-سپاهان-و-پرسپولیس-پایش-تصویری-می-شود
بستن   چاپ