پیام سپاهان
رئیس کل سابق دادگستری استان اصفهان:
300 قاضی به کادر قضایی استان اصفهان افزوده شد
پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 15:55:43
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس کل سابق دادگستری اصفهان گفت: در طول سالهای گذشته با راه‌اندازی مرکز کارآموزان قضائی، 300 قاضی به کادر قضائی قبلی افزوده شد و روند رسیدگی‌ها به پرونده‌ها روند سریع‌تری گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد خسروی وفا پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: قانون گرایی در اجرای عدالت، استقلال دستگاه قضائی، سرعت در رسیدگی به پروندها همراه با دقت و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع چهار عنصری است که کارایی دستگاه قضائی به آن بستگی دارد.
وی با بیان اینکه در طول 6 سال حضور خود در دستگاه قضائی استان اصفهان تلاش خود را برای تحقق این چهار رکن به کار بستم، ابراز داشت: افزایش شعب دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر در کل استان که از 441 شعبه به 581 شعبه افزایش یافت از جمله اقدامات دادگستری استان اصفهان در طول سال‌های گذشته در راستای تحقق این اهداف بوده است.
راه‌اندازی مرکز کارآموزان قضائی
رئیس کل سابق دادگستری استان اصفهان به راه‌اندازی مرکز کارآموزان قضائی اشاره کرد و بیان داشت: با تربیت قاضی در این مرکز 300 قاضی به کادر قضائی قبلی افزوده شد و روند رسیدگی‌ها به پرونده‌ها سریع‌تر و تخصصی‌تر از گذشته پیش رفت.
وی اضافه کرد: راه اندازی مجتمع تخصصی پرونده‌های خانواده، کاهش پرونده‌های قدیمی و از قبل مانده، گسترش ساختمان‌های قضائی، بر ایجاد گروه‌های 6 گانه حقوق شهروندی برای نخستین بار در اصفهان، آغاز ساخت بزرگترین ساختمان قوه قضائیه با زیربنای 47 هزار متر مربع را در استان اصفهان از دیگر اقدامات ما در سال‌های گذشته بود.
کسب رتبه نخست بهره‌وری دادگستری استان اصفهان در طول 6 سال گذشته
وی با بیان اینکه در 6 سال گذشته دادگستری استان اصفهان همواره در موضوع بهره‌وری رتبه اول را کسب کرده است، گفت: در طول این سال‌ها با تمامی دستگاه‌های استان اصفهان در راستای رفع مشکلات تعاملات خوبی داشتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
رئیس کل سابق دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: بسیار خرسندم که امروز فردی بر مسند رئیس کل دادگستری اصفهان می‌نشیند که از جنس ماست و در دستگاه قضائی به صورت پلکانی رشد کرده است به نوعی که از دادیاری کار قضائی خود را شروع کرده است و برای وی در ادامه مسئولیتش آرزوی توفیق روزافزون دارم.
گفتنی است در این مراسم از احمد خسروی وفا به پاس 68 ماه خدمتش در استان اصفهان به عنوان رئیس کل دادگستری استان اصفهان تجلیل شد و محمدرضا حبیبی به عنوان رئیس کل دادگستری استان اصفهان معرفی شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97508/300-قاضی-به-کادر-قضایی-استان-اصفهان-افزوده-شد
بستن   چاپ