پیام سپاهان
معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد کاشان خبر داد:
توزیع 3 هزار کتاب در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان
پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 10:56:59
پیام سپاهان - کاشان - معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد کاشان از توزیع سه هزار کتاب در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان خبر داد و گفت: طرح میز مطالعه کودک نیز در این بیمارستان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد نظافتی شامگاه چهارشنبه در سی و چهارمین نشست هم اندیشی و خوانش کتاب در کاشان که در بیمارستان آیت الله یثربی برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: موضوع مطالعه یکی از خلاءهایی است که در کشور و منطقه کاشان به خوبی حس می‌شود و بر همین اساس یکی از برنامه‌های ما این است که مراجعین و بیماران بیمارستانی نیز اوقات خالی خود را با خواندن کتاب پر کنند.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح تمامی پرسنل و مدیریت بیمارستان آیت الله یثربی کاشان در طرح خوانش کتاب به عنوان بیمارستان پایلوت شرکت دارند، افزود: تاکنون این طرح سی و چهار مرحله برگزار شده است و به صورت هر دو هفته یک بار این طرح برگزار می‌شود و کتبی با موضوعات تخصصی و عمومی همچون خانواده و غیره مورد مطالعه قرار گرفته می‌شود.
معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد کاشان با بیان اینکه در تمامی قسمت‌های بیمارستان آیت الله یثربی کاشان کتابخانه تعبیه شده است، ابراز داشت: بیش از سه هزار جلد کتاب در این بیمارستان وجود دارد که تمامی این کتب اهدایی است که از سوی مراجعان، پرسنل و هیئت مدیره به کتابخانه این بیمارستان اهدا شده است و آحاد شهروندان، پرسنل و هیئت مدیره از آنها استفاده می‌کنند.
وی از ایجاد میز مطالعه کودک در این بیمارستان خبر داد و گفت: هر ماه در این بیمارستان نمایشگاه‌های مختلفی همچون نقاشی، خطاطی و غیره برگزار شده به نحوی که تاکنون 12 دوره نمایشگاه خطاطی از خطاطان کاشانی در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان برپا شده است و اولین نمایشگاه کاریکاتور بیمارستانی کشور نیز در این بیمارستان برپا شده است.
برپایی نمایشگاه عکسی از 23 کشور دنیا
نظافتی از برپایی نمایشگاه عکسی از 23 کشور دنیا در این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: به صورت پیوسته در بیمارستان روزنامه‌هایی توزیع و در همین راستا نیز به هر مادر یک کتاب در مورد تربیت فرزند اهدا می‌شود و بر همین اساس به هر طریقی سعی داریم تا کتاب و کتابخوانی در این منطقه فرهنگ سازی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97495/توزیع-3-هزار-کتاب-در-بیمارستان-آیت-الله-یثربی-کاشان
بستن   چاپ