پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
بیش از 70 درصد مشکلات صنایع گلپایگان برطرف شد
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 - 17:37:20
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: بیش از 70 درصد مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گلپایگان در سفر روز شنبه به این شهرستان در محل و با برقراری تماس با نهادهای ذیربط حل و فصل شد.
عباس رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: بیشتر مشکلات این واحدها مربوط به تسهیلات بانکی بود و تماسی که با بانک صنعت و معدن برقرار کردیم برطرف شد.
وی بیان کرد: مساله دیگری که برخی واحدهای صنعتی گلپایگان با آن مواجه بودند مربوط به نبود امکانات زیرساختی از جمله گاز، آب و برق بود که برای تامین این امکانات تصمیم های لازم اتخاذ شد.
استاندار اصفهان اضافه کرد : تامین زمین مورد نیاز برای احداث شهرک صنعتی جدید از دیگر موضوعاتی بود که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان این که یکی از صنعتگران خوب گلپایگان که اکنون در یکی از شهرستان های دیگر ساکن است قصد توسعه شهرک صنعتی این شهرستان را دارد، گفت: برای بررسی بیشتر این موضوع سه شنبه هفته آینده کارشناسان سازمان محیط زیست به شهرستان گلپایگان سفر خواهند کرد و اگر مشکلات زیست محیطی و آلایندگی نداشته باشد، این طرح اجرایی می شود که اشتغالزایی بیش از 2 هزار نفر را به همراه خواهد داشت.
رضایی با اشاره به این که تامین زمین مورد نیاز برای احداث منطقه ویژه اقتصادی گلپایگان که از مصوبه مجلس برخوردار است در این سفر مورد بررسی قرار گرفت، افزود: مکان یابی این منطقه حدود 2 سال طول کشید و مقرر شد شنبه هفته آینده تیمی از استان به مسئولیت معاون امور عمرانی استانداری با حضور در گلپایگان، مکان یابی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان را قطعی کنند تا هرچه سریع تر این طرح اجرایی و یکی از خواسته های مردم گلپایگان محقق شود.
وی اظهارداشت: سفر روز شنبه هفته جاری به شهرستان گلپایگان در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی رونق تولید و به دنبال سلسله سفرهایی که به بخش های مختلف استان برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی انجام می دهم، انجام شد.
استاندار اصفهان بیان کرد: واحدهای صنعتی خوب و فعالی در گلپایگان مستقرند که در راستای اجرایی کردن فرمان رهبری مبنی بر رونق تولید در کشور، تلاش می کنند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال شرق اصفهان قرار دارد.
افزون هشت هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان اصفهان فعالیت دارد.
/6026/2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97349/بیش-از-70-درصد-مشکلات-صنایع-گلپایگان-برطرف-شد
بستن   چاپ