پیام سپاهان
سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن:
باید شنود می‌گذاشتیم تا داوران فحاشی سیرجانی‌ها را بشنوند/ بروید،بزنید+فیلم
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 18:05:36
پیام سپاهان - سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تابه‌حال چنین چیزی در ورزش ندیده بودم، جلوی چشم ما سرمربی شهرداری به بازیکنانش می‌گفت بروید بزنیدشان.
هاجر خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی شب گذشته تیمش در مقابل شهرداری سیرجان که منجر به درگیری شدید شد، اظهار کرد: درگیری در ورزش دیده بودم، اما نه این‌گونه، فحش و کتک‌کاری! تا به امروز که تیم داری کردم چنین چیزی ندیده بودم. آخه به چه قیمتی می‌خواهند مقام بیاورند؟
اخراج دو بازیکن سیرجان در نیمه اول
سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: گل اول را که زدند به سمت وقت‌کشی رفتند. خانم‌ جان نجاتی این‌قدر با کمک‌داور حرف می‌زد که فکر نمی‌کنم این داور تمرکزی برای داوری و پرچم زدن داشت یا نه؟
وی افزود: نیمه اول خدا را شکر هر جور بود تمام شد. هرچند تنش ها از اواخر نیمه اول شروع شد. چون پیش‌بینی بازی سختی داشتیم تمام امکانات را برای این دیدار در نظر گرفته بودیم، حتی آتش‌نشانی هم بود، تمام کادر ذوب‌آهن، نیروی انتظامی، حراست ذوب‌آهن و تمام مسئولان قهرمانی همه بودند و این صحنه‌ها را دیدند.
وی ادامه داد: راحت بگویم داور می‌توانست در نیمه اول دو بازیکن سیرجان را اخراج کند، اگر این کار را انجام می‌داد فکر می‌کنم مدیریت بهتری می‌شد و در نیمه دوم کار راحت‌تری داشت. ولی بازهم نیمه دوم سعی کرد بازی را کنترل کند، اما بازی از مدیریت خارج‌شده بود. اگر کسی یا تیمی این‌قدر حرف زشت بزنند و کتک‌کاری کنند آیا برخوردی با آن‌ها نمی‌شود؟ برای حادتر نشدن وضعیت همه ما وارد عمل شدیم. این‌قدر وقت‌کشی کردند که صدای همه درآمد.
دروازه‌بان آن‌ها به من حرکات زشت نشان داد، به کی بگویم؟!!
خراسانی با اشاره به رفتار زشت دروازه‌بان شهرداری سیرجان گفت: دروازه‌بان آن‌ها جلوی ما این‌قدر وقت‌کشی کرد و حرکت‌های زشت انجام داد که ما خجالت کشیدیم. دومرتبه من به داور چهارم گفتم که اعلام کرد ما چیزی ندیدیم. من گفتم شما که شاید نتوانید همه‌چیز را ببینید و من به‌عنوان سرپرست که دروغ نمی‌گویم، حتماً چیزی بوده که می‌گویم. دروازه‌بان آن‌ها مقابل من چند حرکت زشت انجام داد که معنای خیلی بدی داشت این‌ها را به کی بگویم؟!!

شماره 10 آن‌ها غیرطبیعی بود
وی در خصوص درگیری بازیکن شماره 10 شهرداری سیرجان با عادلی، تاکید کرد: مقابل ما هنگام تعویضش آن‌چنان با مشت به سر فاطمه عادلی کوبید و عادلی به زمین خورد که صدای برخورد سرش با زمین همه ما را ترساند، بعدازاین صحنه درگیری‌ها شروع شد و شروع کردند به فحاشی و کتک‌کاری.
وی تصریح کرد: شماره 10 آن‌ها اصلاً کنترلی بر حرکات خود نداشت و رفتار و قدرت غیرطبیعی داشت، نمی‌دانم چرا این‌گونه بود رفتار غیرطبیعی داشت حتی بازیکن شماره 7 شهرداری.
بروید بزنیدشان
سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با انتقاد از رفتار سرمربی تیم شهرداری سیرجان گفت: مربی که به بازیکنانش بگوید بروید بزنید یعنی چی؟ من واقعاً متاسفم هستم برای آن‌ها آمدید که بازی کنید خوب بازی کنید و جوانمردانه ببرید. درحالی‌که بازی متوقف بود بازیکن 3 آن‌ها رقیه شهبازی را از ناحیه سر مورد ضرب و شتم قرار داد که حتی بعد از بازی مرتب تهوع داشت و تا نزدیک صبح ما در بیمارستان زرین‌شهر بودیم و چک آپ و اسکن گرفتیم.
5 اخراجی به جای 2 اخراجی
وی اظهار کرد: به اعتقاد من داور باید به‌جای دو بازیکن 5 نفر از آن‌ها را اخراج می‌کرد. جالب است مربی سیرجان به دروازه من حرف بی‌ربط و فحش در مورد پدرش می‌زند، کودایی پدرش فوت کرده است.
خراسانی گفت: در حال جمع‌آوری و نوشتن نامه برای فدراسیون هستیم تا همراه مدارکی که هست برای فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کنیم. در عمرم چنین صحنه‌هایی ندیده بودم. اگر بازیکنان من حرکتی انجام دادند همگی بعد از حرکت و کتک‌کاری بازیکنان سیرجان و تنها در جهت دفاع از خود بوده است نمی‌دانید در زمین چه کردند...

به کی و کجا پشتشان گرم است؟
وی افزود: زکایی در نیمه دوم دست به کارت شد، به اعتقاد من باید 25 دقیقه وقت اضافی گرفته می‌شد تنها 15 دقیقه مربوط به دروازه‌بان آن‌ها بود. تمام مدت بازی حرف زشت زده می‌شد و بعد می‌گویند این تیم پشتش گرم هست آخه به کی؟ به کجا؟
وی تصریح کرد: این‌ها به چه قیمتی می‌خواهند مقام بیاورند؟ این مقام‌ها ارزشی ندارد. الان پیج بیان محمودی سرمربی خودمان را چک می‌کنم، بروید، ببینید بازیکن 10 آن‌ها چه چیزهایی گذاشته است...
باید شنود بگذاریم تا داوران بشنوند
خراسانی خاطرنشان کرد: داور چهارم هنوز کارت تعویض خود را از من نگرفته است. اصلاً حواس وی در زمین نبود. می‌گویم حرف بد به بازیکنان ما می‌زنند و در مقابل می‌گویند ما نشنیدیم. من باید شنود بگذارم چون شما ندیدید، منم نشنوم؟ منم نبینم؟ علناً به ما توهین کردند و بازیکنانم را در شهر خودمان زدند.
چرا چنین فردی در تیم ملی است
خراسانی گفت: حتی مربی سیرجان برای وقت‌کشی و به هم زدن جو فیلم بازی کرد و خود را به بیهوشی زد چرا؟ دیدم که به بازیکنانش گفت بروید بزنیدشان. برای فدراسیون که چنین کسی را در تیم ملی گذاشته که با باند و باندبازی بازیکن بخرد متاسفم. سیرجان تنها تیمی است که به این سبک بازی می‌کند. باید مقابل این تیم جدی رفتار کرد.
در مقابل کتک خوردن کسی نمی‌گوید "قربونت برم"
سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن تاکید کرد: وقتی بازیکن ما کتک می‌خورد و فحاشی می‌شنود در مقابل نمی‌گوید که "دستت درد نکنه،" قربونت برم". باید یک نفر جلوی دهان مربی سیرجان را می‌گرفت واقعاً متاسفم برای چنین جوی.


انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97040/باید-شنود-می‌گذاشتیم-تا-داوران-فحاشی-سیرجانی‌ها-را-بشنوند--بروید،بزنید-فیلم
بستن   چاپ