پیام سپاهان
فساد در دستگاه‌های اداری مشاهده می‌شود
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 11:20:54 AM
ایسنا
پیام سپاهان- رسول حامدیان افزود: برداشت من از این بیانیه این است که رهبری در آن فساد را عام نمی‌دانند، بلکه در مقابل خدمات دولت‌ها فارغ از هر گرایشی، نقاط ضعفی نیز موجود است که گاها این نقاط ضعف جمع شده و خودنمایی می‌کند، بنابراین اگر بخواهیم واقع بینانه رفتار کنیم باید نقاط قوت و ضعف را باهم بنگریم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان ادامه داد: مفاسد در دستگاه‌های اداری نیز مشاهده می‌شوند برای مثال تفاوت قیمت‌ اقلام گوناگون در بعضی از شهرها خبر از این موضوع می‌دهد که هیچ کنترل و نظارتی بر روی قیمت‌ها نبوده و نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نحوه مبارزه با آمریکا چگونه پیشنهاد شده؟ تصریح کرد: به عقیده من آمریکا و دوستانش جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی را در فشار آوردن به ایران موثرتر می‌دانند و مهمترین اهرم به هم ریخته شدن اقتصاد ایران جنگ روانی و رسانه‌ای‌است.

وی در ادامه اظهار کرد: نهاد‌های اجرایی نیازمند تقویت هستند، از نظر ترکیب قدرت باید به سمتی برویم تا مجموع نظام یک حرف واحد بزنند برای مثال اگر به مجلس شورای اسلامی دقت کنید، ساختار این مجلس از احزاب تشکیل شده‌است و رای گیری ها بر مبنای سود احزاب مختلف است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان در خصوص پیگیری آرمان‌های امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: مباحث اصولی امام راحل برگرفته از متن اسلام است و این آرمان‌ها مبانی اصلی انقلاب هستند و اگر بخواهیم حکومتی دینی داشته باشیم اصول امام خمینی(ره) را باید رعایت کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96725/فساد-در-دستگاه‌های-اداری-مشاهده-می‌شود
بستن   چاپ