پیام سپاهان
مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی کاشان خبر داد:
برگزاری نخستین همایش توجیهی خادمیاران رضوی در کاشان
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 19:46:36
پیام سپاهان - کاشان - مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی کاشان از برگزاری نخستین همایش توجیهی خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: کاشان تنها شهرستان دارای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کشور است.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برگزاری اولین دوره توجیهی و آموزشی خادم یاران رضوی توسط نمایندگی آستان قدس رضوی کاشان اظهار داشت: این دوره امروز و فردا با حضور 90 نفر برگزار می‌شود و خادمان در چهار کلاس آموزشی در نظر گرفته شده شرکت می‌کنند و مباحث مطرح شده در این کلاس‌ها نیز شامل شخصیت شناسی علی بن موسی‌الرضا (ع)، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، حرم شناسی، اصول کار با سامانه خادم یاری و سیره رضوی است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار نفر زائر اولی از کاشان به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شدند، افزود: این نمایندگی 800 خادم یار را به عضویت درآورده است که تاکنون 100 نفر مشرف شده‌اند و مابقی ثبت نام کنندگان نیز با انجام روند خود به تدریج به آن آستان اعزام می‌شوند.
مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی کاشان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر مفهوم جدیدی از خادم یار تعریف شده است، ابراز داشت: طی چند سال اخیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مراکز استان‌های کشور ایجاد شده و تنها شهرستانی در کشور که این نمایندگی به آن اعطا شده شهرستان کاشان است که این مهم به دلیل ظرفیت بالای این شهرستان بوده است.
وی ضمن اشاره به اهداف این نمایندگی گفت: پس از تکمیل خادم یاران فعالیت‌های امدادی آغاز می‌شود و در نظر داریم تا در امورات فرهنگی همچون مسابقات کتابخوانی و غیره نیز مشارکت داشته باشیم در حالی که پیش از آن نیز اقدامات خیرخواهانه با همکاری مؤسسات خیریه و نیکوکاری در شهرستان کاشان انجام شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96636/برگزاری-نخستین-همایش-توجیهی-خادمیاران-رضوی-در-کاشان
بستن   چاپ