پیام سپاهان
نوسازی 200 باب منزل در پلدختر توسط دستگاه‌های اجرایی کاشان
شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 10:33:59 AM
مهر

پیام سپاهان- علی اکبر مرتضایی ضمن اشاره به راه اندازی کمپین‌های مختلف در جهت کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده کشور در کاشان اظهار داشت: با تشکیل ستاد کمک به زلزله زدگان و اهتمام خیرین و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ارزش بیش از 140 میلیارد ریال به استان‌های زلزله زده ارسال شده است.

وی از نوسازی و احداث 200 باب منزل در پل دختر لرستان خبر داد و افزود: این مهم با اهتمام خیرین و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان محقق شده است چراکه بازسازی مناطق سیل زده لرستان توسط پنج استان معین اصفهان، اردبیل، قزوین، همدان و مرکزی انجام می‌شود.

فرماندار کاشان از تشکیل اولین جلسه کمیسیون مهر و میراث در کاشان خبر داد و ابراز داشت: در شرایط فعلی کشور و افزایش تحریم‌های ظالمانه یکی از مؤثرترین و کوتاه‌ترین راه‌ها برای برون رفت از این وضعیت و کاستن فشارهای دشمن اقدام‌های مؤثر برای توسعه گردشگری پایدار است.

وی هم افزایی و هماهنگی بین بخشی را لازمه بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه در حوزه فرهنگ گردشگری دانست و گفت: تشکیل کمیسیون مهر و میراث گام مؤثری در ایجاد وفاق بین دستگاه‌های اجرایی، بخش عمومی و خصوصی است و برای تسهیل در پیشبرد اهداف آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 کمیسیون مهر و ماه در شهرهای تا 50 هزار نفر با هفت عضو تا 200 هزار نفر با 9 عضو و از 200 تا 500 هزار نفر با 11 نفر تشکیل می‌شود و فرماندار، شهردار، نماینده شورای شهر، سرمایه گذاران، نماینده هنرمندان و تشکل‌های دوستداران آثار تاریخی و مفاخر از جمله اعضا این کمیسیون هستند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/96309/نوسازی-200-باب-منزل-در-پلدختر-توسط-دستگاه‌های-اجرایی-کاشان
بستن   چاپ