پیام سپاهان
بازاریابی نمایشگاهی، ابزاری برای حضور در بازارهای جهانی
چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 11:07:03 AM
ایسنا
پیام سپاهان- علی یارمحمدیان در آیین هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه از مجموع 51 رویداد نمایشگاهی استان اصفهان در سال 1398، به یکی از جذاب‌ترین، معتبرترین و موفق‌ترین نمایشگاه‌های سال‌های اخیر اختصاص دارد. 

وی افزود: هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان از امروز آغاز می‌شود تا 113 شرکت معتبر، توانمندی‌های خود را در فضایی بالغ بر 8500 مترمربع به نمایش بگذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان تاکید کرد: این رویداد نمایشگاهی در حالی برپا شده که هدف خود را بر معرفی محصولات و تولیدات شرکت‌های دام و طیور متمرکز کرده و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می‌شود و شرکت‌های ملی و بین‌المللی حاضر در این نمایشگاه، راهکارها و نوآوری‌های خود را در زنجیره «از علوفه تا غذا» ارائه کرده‌اند.

وی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور آغازی بر رویدادهای پرشکوه نمایشگاهی در اصفهان است و نمایشگاهی که می‌تواند اقتصاد اصفهان را متحول کند و نیازهای فعالان اقتصادی را به بهترین نحو ممکن برآورده کند.

یارمحمدیان افزود: طبق آمارهای منتشر شده از سوی انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی)، سالانه حدود 31 هزار رویداد نمایشگاهی در دنیا برگزار می‌شود و 4 میلیون و 400 هزار شرکت فعال در صنایع گوناگون، در نمایشگاه‌های مختلف جهان حضور می‌یابند.

وی همچنین با بیان اینکه 260 میلیون نفر نیز از نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنند، افزود: بیش از 1200 سایت نمایشگاهی با حداقل 5000 مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی در جهان فعالیت دارند. 680 هزار نفر هم به طور تمام وقت در صنعت نمایشگاهی جهان مشغول به فعالیت هستند. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان ادامه داد: با وجود رشد استفاده از ابزارهای نوین در عرصه جهانی، بازاریابی نمایشگاهی، همچنان ابزار درجه اول برای حضور در بازارهای جهانی، معرفی کالاها و خدمات و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری است. 

وی تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اتخاذ سیاست‌ها و رویکردهای نوین صنعت نمایشگاهی، توجه هماهنگ و متوازن چهار رکن اصلی را در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده و توانسته شرایط مطلوبی ایجاد کند.

یارمحمدیان تاکید کرد: اینکه در سال گذشته، 49 عنوان نمایشگاهی در اصفهان برگزار شده و در سال جاری نیز 51 عنوان نمایشگاهی پیش‌بینی شده، نشان از جدیت شرکت نمایشگاه‌های اصفهان برای توسعه امور اقتصادی بر پایه صنعت نمایشگاهی دارد.

وی یادآور شد: در سال گذشته، بیش از 500 هزار نفر از مردم، از رویدادهای نمایشگاهی اصفهان بازدید کرده‌اند و 4000 شرکت و مشارکت کننده نیز توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94917/بازاریابی-نمایشگاهی،-ابزاری-برای-حضور-در-بازارهای-جهانی
بستن   چاپ