پیام سپاهان
تصویب آیین‌نامه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی اصفهان
سه شنبه 20 فروردین 1398 - 9:14:17 AM
ایسنا
پیام سپاهان- مسعود گلشیرازی در سومین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: کمیسیون‌های اتاق بر اساس عنوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین نقش محوری در سامان بخشی تشکل‌های اقتصادی و بهبود فضای کسب‌وکار و رایزنی با قوای سه‌گانه در قالب هشت کمیسیون تخصصی سازمان‌دهی می‌شود.

وی افزود: کمیسیون‌های «مسئولیت‌های اجتماعی و تشکل‌ها»، «تجارت، خدمات و ارتباطات»، «توسعه و بهبود محیط کسب‌وکار»، «صنایع»، «کشاورزی و محیط‌ زیست»، «گردشگری و برند»، «معادن» و «حقوقی و پارلمانی» با هدف پوشش موضوعات و مسائل فعالان اقتصادی با حضور اعضای اتاق به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تأکید کرد: بهبود محیط کسب‌وکار یکی از وظایف مشترک تمام کمیسیون‌های تخصصی اتاق است و هر کمیسیون با تمرکز بر مولفه های کسب‌وکار و همچنین شناسایی موانع، راهکارهای اجرایی را برای حل آن را به اتاق ارائه می‌دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید، گفت: رونق تولید و تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان می‌تواند بسیاری از چالش‌های پیش روی جامعه را برطرف کند.

بهرام سبحانی تأکید کرد: تمرکز اتاق بازرگانی اصفهان در این دوره، بهبود شاخص‌های کسب‌وکار از جمله رونق تولید است.

حمیدرضا قلمکاری نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار توجه به سند استراتژی اتاق بازرگانی و تقسیم‌بندی آن در قلمرو کمیسیون‌های تخصصی شد و گفت: کمیسیون‌ها می‌توانند با اولویت‌بندی مسائل و چالش‌های حوزه خود نسبت به حل مشكلات اقدام کنند. 

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: گردشگری به عنوان مزیت اقتصادی استان اصفهان همواره به عنوان یکی از بخش‌های کلیدی و مؤثر از سوی اتاق بازرگانی شناخته شده است.

محمدرضا رجالی تأکید کرد: در این راستا فرایند برند شهری باقدرت بیشتر در دوره نهم هیئت نمایندگان دنبال خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94785/تصویب-آیین‌نامه-تشکیل-کمیسیون‌های-تخصصی-اتاق-بازرگانی-اصفهان
بستن   چاپ