پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
هم افزایی مسوولان با واحدهای صنعتی موجب رونق تولید می شود
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 23:30:01
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان بر همدلی، همنوایی و هم افزایی مسوولان با مدیران واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: این مهم رونق جدی و عملی تولید را موجب می شود.
به گزارش ایرنا عباس رضایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جی در جمع خبرنگاران افزود: در این بازدید سعی بر آن است که شرایطی برای واحدهای صنعتی ایجاد شود که بتوانند تعداد کارگران بیشتری را به کار بگیرند و با افزایش اشتغال و کاهش بیکاری، رونق تولید را به معنای واقعی آن اجرایی و عملی کنند.
وی اظهار داشت: در این راستا موظف هستیم که با حضور مدیران صنایع، مدیران استانی و معاون و کارشناسان اقتصادی استانداری در واحدهای صنعتی ، به بررسی کامل و جامع مشکلات این واحدها بپردازیم و معضلاتی که در استان قابل حل و فصل است را در دستور کار قرار دهیم.
استانداراصفهان افزود: همچنین مواردی چون تخصیص تسهیلات بانکی، مسائل مالی و یا تسهیلات در گردش و آنچه برای روان سازی صادرات نیازمند آیین نامه و قانون جدید است ، جمع بندی و به وزارت خانه مربوطه انعکاس داده می شود.
وی تاکید کرد: بر این اساس مقرر شده که هر هفته در یکی از این واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی به اتفاق مدیران ذیربط، رییسان بانک ها و معاونان استانداری حضور یابیم و به جمع بندی و پیگیری مشکلات آنها بپردازیم.
رضایی با اشاره به برپایی ستاد تسهیلات در استانداری اصفهان گفت: در این ستاد مسائل و نیازهای واحدهای مشکل دار بررسی می شود زیرا قانونگذار در برخی از موارد دست ما را باز گذاشته است.
وی تصریح کرد: به جای آنکه مدیران واحدهای تولید بخواهند به استانداری و ادارات مربوطه برای پیگیری مشکلات خود مراجعه کنند ما بنا را بر آن گذاشتیم که بصورت حضوری به این واحدها سر بزنیم و نیازها و خواسته های آنها را جمع بندی و پیگیری کنیم.
استاندار اصفهان به همراه تعدادی از معاونان و همچنین رییسان بانک ها و مدیران بخش های اقتصادی با هدف بررسی مشکلات تولید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جی واقع در شرق اصفهان بازدید کرد.
استان اصفهان دارای 9 هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ ،840 معدن در حال بهره برداری و حدود 180 هزار واحد صنفی است.
6994/6020/6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94730/هم-افزایی-مسوولان-با-واحدهای-صنعتی-موجب-رونق-تولید-می-شود
بستن   چاپ