پیام سپاهان
نماینده سمیرم:
نزدیک 17 هزار شهید ترور از اول انقلاب داریم/ با این حرکات دشمن عقب نشینی نمی کنیم
شنبه 27 بهمن 1397 - 23:11:16
پیام سپاهان - نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت پاکستان انتظار داریم به عنوان یک کشور دوست و برادر اجازه ندهد از خاکش اقدامات تروریستی علیه کشور ما انجام شود. 
اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در رابطه با حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ‌ دشمنان همیشه می‌خواهند در کشور ما اختلاف و ناامنی باشد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که اتحاد و همدلی که در کشور وجود دارد را کمرنگ کنند و الان هم مثلث غربی، عربی و عبری باهم اتحاد پیدا کرده‌اند که عربستان منابع مالی آن‌ها را تامین می‌کند و آمریکا و رژیم صهیونیستی هم اطلاعات را در اختیار دشمن قرار می‌هند.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به حضور مردم در 22 بهمن امسال با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی‌هایی که وجود داشت و آمریکا هم با توجه به اینکه با رژیم صهیونیستی در ورشو نمایشی را علیه ما می‌خواستند به وجود آورند بحث حادثه تروریستی را انجام دادند که بگویند ما پشت سر شما هستیم اما ما از اول انقلاب نزدیک به 17 هزار شهید ترور داریم و کشوری نیستیم که با این حرکات دشمن عقب نشینی کنیم و قطعا در روحیه‌ و پشتکار مردم ما تغییر ایجاد نمی‌شود و قطعا با این حرکات بیدارتر می‌شویم.
وی گفت: از دولت پاکستان می‌خواهیم مراکز و پایگاه‌های گروه های تروریستی که در خاک این کشور وجود دارند و استفاده می‌کنند و تجهیز می‌شوند، حتما شناسایی کنند و با آن‌ها برخورد شود و انتظاری که ما از دولت پاکستان داریم به عنوان یک کشور دوست و برادر اجازه ندهد از خاکش اقدامات تروریستی علیه کشور ما انجام شود. 
سلیمی در ارتباط با موضع ایران در قبال پاکستان اظهار کرد: از وزارت خارجه درخواست داریم که هرچه سریعتر مذاکراتی را با دولت پاکستان در رابطه با این مساله انجام دهند و پاسخ خوبی هم از طریق دیپلماسی و هم از طریق سیستم های اطلاعاتی و امنیتی بدست آوریم. انتظار داریم دولت پاکستان با توجه به ارتش منظم و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی قوی که دارد گروهک ها، مقرها و افرادشان را شناسایی کند و با آنان برخورد کند اما اینکه برخورد نمی‌کند دلیل قانع کننده‌ای ندارد و‌ باید وزارت خارجه و دیپلمات‌های ما صحبت‌هایی را انجام دهند و در صورتی که دولت پاکستان اقدامی را انجام ندهد ما طبق اصول بین‌المللی می‌توانیم از خودمان و خاکمان دفاع کنیم.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای طولانی با کشور افغانستان و پاکستان داریم و انتظار داریم دولت بودجه‌هایی را تصویب کند که ما مسیر مرزها را تاجایی که در توانمان باشد مسدود کنیم و اعتباراتی را برای سیستم‌های نظامی و امنیتی در مرزها قرار دهند و در سطح کلان هم انتظار داریم خود رئیس جمهور و معاون او به پاکستان سفر کنند و آنجا تعهداتی از دولت پاکستان برای این قضیه گرفته شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90786/نزدیک-17-هزار-شهید-ترور-از-اول-انقلاب-داریم--با-این-حرکات-دشمن-عقب-نشینی-نمی-کنیم
بستن   چاپ