پیام سپاهان
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
پاکستان بداند خانه امنی برای تروریست‌ها نخواهد بود
شنبه 27 بهمن 1397 - 23:11:12
پیام سپاهان - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات تروریستی علیه مرزبانان و سپاه پاسداران عملیات کور و ماموریتی از جانب آمریکا و اسرائیل با کمک عربستان و امارات است.
احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در رابطه با عملیات تروریستی خاش - سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: این عملیات تروریستی علیه مرزبانان مخلص ما و سپاه پاسداران عملیات کور و عملیات ماموریتی از جانب آمریکا و اسرائیل با کمک عربستان و امارات است و ما از این نوع عملیات های تروریستی زیاد داشتیم و ضربه ظاهری آن این است که ما جوانانمان را از دست دادیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: اعتقاد به شهید و شهادت موجب ارتقا معنوی جامعه ایران می‌شود، این اتفاق موجب تقویت بنیه وحدت، انسجام تشکیلاتی مردم، یاس در دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد و سپاه پاسداران نیز انتقام خون این عزیزان را به شدت خواهد گرفت. 
سالک ادامه داد: پاکستان باید بداند خانه امنی برای تروریست ها نخواهد بود و آن جا هم برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. از طرفی اصفهان پیشکسوت شهادت بوده و این شهدای دهه پنجم انقلاب اسلامی هستند. این اتفاق پس از پیام گام دوم مقام معظم رهبری و بعد از حضور پرشور مردم در 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد هرچند برای جامعه این شهادت تلخ بود و پیروزی 22 بهمن را به کام مردم تلخ کرد، اما همیشه شهادت ها موجب رشد و ارتقای جامعه بوده و هست.
وی گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور باید تمرکز و شدت حضورشان را در مرزها بیشتر کنند، باید با مرکز اصلی فرماندهی این جریان های تروریستی برخورد قاطع شود، ما نمی توانیم شاهد باشیم که هر روز از یک جایی گزیده شویم و باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با قدرت برخورد کنند و تذکرات در این زمینه ارائه خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90782/پاکستان-بداند-خانه-امنی-برای-تروریست‌ها-نخواهد-بود
بستن   چاپ