پیام سپاهان
فرماندار کاشان:
دشمن نمی تواند وحدت و امنیت ملت ایران را با ترور خدشه دار کند
شنبه 27 بهمن 1397 - 9:19:55 AM
ایرنا
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار ویژه کاشان با اشاره به حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با خیال خام خود نمی تواند با ترور به وحدت، امنیت و همبستگی ملت ایران خدشه وارد کند.
علی اکبر مرتضایی قهرودی عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که با برگزاری همایش های ضد ایرانی و اقدام های کور تروریستی هرگز نمی تواند خللی در اراده ملت بزرگ ایران ایجاد کند.
وی بیان کرد: پاسداران جان بر کف در سیستان و بلوچستان حافظ امنیت و آرامش کشور بوده و هستند و ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و کیان این سرزمین همواره آماده مبارزه با دشمن است.
فرماندار ویژه کاشان با اشاره به حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اضافه کرد: حامیان تروریست های جنایتکار باید بدانند که این مشارکت و حضور بیانگر آن است که ملت ایران هرگز از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید.
وی با آرزوی بهبودی و سلامت برای آسیب دیدگان این حادثه تروریستی، شهادت 27 نفر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر رهبری فرزانه انقلاب، خانواده شهیدان و ایثارگران به ویژه خانواده شهیدان این منطقه تسلیت گفت و از همه مردم برای حضور در آیین تشییع و تدفین آنها دعوت کرد.
 عوامل گروهک تروریستی که خود را جیش العدل معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
سید ابوالفضل موسوی، سید ثاراله موسوی و ابراهیم صیادی از جمله شهیدان کاشانی این حادثه تروریستی بودند.
آیین وداع با این شهیدان فردا شنبه 27 بهمن ساعت 20 در ناحیه مقاومت بسیج و آیین تشییع پیکر پاک شهدا نیز روز یکشنبه 28 بهمن ساعت 9 و 30 دقیقه از محل ناحیه مقاومت به سوی میدان 15 خرداد کاشان برگزار می شود.
مردم شهرستان کاشان یک هزار و 700 شهید و افزون بر چهار هزار جانباز و آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.
این شهرستان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90738/دشمن-نمی-تواند-وحدت-و-امنیت-ملت-ایران-را-با-ترور-خدشه-دار-کند
بستن   چاپ