پیام سپاهان
گیتی پسند آماده سومین دیدار فصل با ملی حفاری
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 11:28:10 AM
ایسنا
پیام سپاهان- تیم گیتی پسند در شکل جدید برگزاری لیگ برتر فوتسال به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات رسیده است و روز جمعه 26 بهمن‌ماه از ساعت 16 در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر اهواز رو در روی ملی حفاری قرار می‌گیرد.

دو تیم ملی حفاری و گیتی پسند در لیگ دو بار باهم رقابت کردند که هر دو بازی را قرمز پوشان اصفهانی با نتایج 3- 2 و 7- 4 پیروز میدان شده‌اند.

شاگردان رضا لک که به عنوان تیم صدرنشین پا به مرحله پلی‌آف گذاشتند، در مرحله اول برابر مقاومت البرز کار سختی نداشتند و در دو بازی ابتدایی از سه بازی این تیم را از دور مسابقات خارج کردند و یک هفته بیشتر از حفاری که کارشان برای صعود با سن ایچ ساوه به دیدار سوم کشیده شد، استراحت کردند.

ملی حفاری که از امتیاز میزبانی در این دیدار برخوردار است سعی می‌کند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا کار راحت‌تری در اصفهان داشته باشد. قرمز پوشان اصفهانی نیز که یک‌بار در اهواز ملی حفاری را شکست داده‌اند، این بار نیز برای شکست دادن حفاری وارد شهر اهواز شده‌اند.

ابراهیم مهرابی افشار، کمال بایزیدی، محمدعلی ترحمی و حمیدرضا قدسی راغب داوران این دیدار و فرهاد حسینیان ناظر این بازی هستند.

در دیگر دیدار این مرحله سوهان محمد سیمای قم به مصاف مس سونگون ورزقان می‌رود که قضاوت آن را حسین توانا، سید مسعود شفیعی، مجید اکبری و سید سجاد فتحی با نظارت بهمن غفاری بر عهده دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/90482/گیتی-پسند-آماده-سومین-دیدار-فصل-با-ملی-حفاری
بستن   چاپ