پیام سپاهان
فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 14:41:42
پیام سپاهان - حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید کاشان در مراسمی معرفی شد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، در مراسمی صبح امروز از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.
حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از این فرماندار شهرستان لنجان بود و از بهمن 1400 به این سمت منصوب شد و امروز طی مراسمی با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، امام جمعه لنجان و جمعی از مسئولان شهرستان لنجان، کاشان و استان اصفهان به سمتی فرماندار کاشان منصوب شد.
حمیدرضا محمدی فشارکی، سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در کارنامه خود فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان را دارد و از امروز به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان فعالیت می‌کند.
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان تاکید کرد: این مراسم مقرر بود پیش از برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شود و هیچ توصیه‌ای برای عزل و نصب افراد صورت نپذیرفته است.
وی از تعویق این برنامه خبر داد و ابراز داشت: با توجه به ملاحظات صورت گرفته این برنامه به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان در قالب جلسه شورای اداری امروز برگزار شد. انتهای پیام/801/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/844117/فرماندار-جدید-کاشان-معارفه-شد---سوابق
بستن   چاپ