پیام سپاهان
سرمقاله صبح نو/ این جماعت پر سر و صدا
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 09:06:38
پیام سپاهان - صبح نو / « این جماعت پر سر و صدا » عنوان سرمقاله روزنامه صبح نو به قلم سیدمحمود رضوی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
 اول؛ فکر می‌کنم میان همه مسلمین و مؤمنین جمهوری اسلامی، اجماع وجود داشته باشد که حفظ حجاب واجب است.
دوم ؛ بعد از سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان در خصوص حفظ حجاب که آن را واجب شرعی و سیاسی دانستند، این حکم برای همه مردم و مسئولین لازم‌الاجرا و لازم‌الاتباع است.
سوم؛ مشی رهبر انقلاب و رویکرد ایشان به‌عنوان عالم دینی و ولی فقیه نشان از یک راهبرد واضح در مواجهه با این قشر از بانوان را به ما نشان می‌دهد، «اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند»، «در شب‌های اَحیا زن‌ها با ریخت‌های مختلف، قواره‌های مختلف اشک می‌ریزند؛ من حسرت می‌خورم ‌به آن جور اشک ریختن!» ، «آن کسانی که حجاب را به‌طور کامل رعایت نمی‌کنند، این‌ها را نباید ‌متهم کرد به بی‌دینی و ضدانقلابی» ، «بدحجابی یا ضعف حجاب درست نیست اما این موجب نمی‌شود که ما این افراد را از حوزه‌ دین و انقلاب و مانند این‌ها خارج ‌کنیم و خارج بدانیم» ، «خیلی از این کسانی که حجاب کاملی هم ندارند، جزو هواداران ‌جدی نظام جمهوری اسلامی هستند؛ شما ‌می‌بینید در مراسم مذهبی، در مراسم انقلابی، این‌ها شرکت می‌کنند» ، «خانم‌هایی بودند که در عرف معمولی به آنها می‌گویند بدحجاب، اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌های این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟»

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843398/سرمقاله-صبح-نو--این-جماعت-پر-سر-و-صدا
بستن   چاپ