پیام سپاهان
کاشت 25 هزار بوته گل زنبق در منطقه 9 اصفهان
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 18:36:57
پیام سپاهان - مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، بهبود سیما و منظر شهری و مصرف بهینه آب، کاشت 25 هزار بوته گل زنبق در سطح این منطقه، حال و هوای خوبی ایجاد کرده است.
سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاشت گونه‌های کم‌آب در راستای توسعه فضای سبز شهری اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری اصلاح الگوی کاشت و به‌کار بردن گونه‌های گیاهی مقاوم به کم‌آبی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام شده است.
وی افزود: اصلاح الگوی کاشت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از مشکلات ناشی از کم‌آبی از مهمترین اهداف مدیریت شهری به‌شمار می‌رود.

پیام سپاهان

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان افزود: در راستای کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، بهبود سیما و منظر شهری و مصرف بهینه آب، کاشت 25 هزار بوته گل زنبق در سطح منطقه منظره زیبا و چشم گیری را ایجاد کرده است
وی تصریح کرد: با توجه به تنوع بالای گیاهان پوششی و امکان دستیابی به گونه‌های با نیاز آبی کم می‌توان با انتخاب گیاهان سازگار با هر منطقه و مقاوم به انواع متفاوت تنش‌های محیطی، در افزایش کارایی مصرف آب در فضای سبز نقش ایفا کرد.
کد خبر 746255

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843283/کاشت-25-هزار-بوته-گل-زنبق-در-منطقه-9-اصفهان
بستن   چاپ