پیام سپاهان
آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 11:00:03
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار کاشان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه این طرح به عنوان یکی طرح‌های کلان کشور گفت: با اجرای این طرح ظرفیت تصفیه خانه کاشان یک و نیم برابر افزایش می‌یابد.
شریف زارعی به افزایش پوشش جمعیتی این طرح از 22 به 35 درصد اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 20 هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی کاشان فراهم می‌شود.
وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان، به‌عنوان قلب تپنده صنعت و تجارت در مرکز ایران است و دولت در یک اقدام صحیح محیط زیستی، تصمیم گرفته تا آب موردنیاز این منطقه را با پساب تأمین کند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
محمدشریف زارعی ادامه داد: یکی از سیاست‌ها در منطقه ویژه اقتصادی کاشان ایجاد صنایع با تکنولوژی بالا ست تا با استفاده از روش ارزش افزوده، مشکل بیکاری را در منطقه برطرف کند.
فرماندارکاشان گفت: در گذشته سیاست دولت‌ها این بود که با بودجه عمومی طرح‌های فاضلاب را اجرا و سپس پساب آن را به صنعت واگذار می‌کرد؛ اما چند سالی است که در در قبال مشارکت سرمایه‌گذاران در احداث طرح‌های فاضلاب، مجوز بخشی از پساب در مدت‌زمان مشخص به آنها اعطا می‌شود.
شریف زارعی افزود: منطقه ویژه اقتصادی کاشان، 1345 هکتار وسعت دارد که اقدام‌های زیرساختی در مرحله نخست آن با مساحت 250 هکتار در حال آماده‌سازی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/842348/آغاز-اجرای-طرح-تکمیل-فاضلاب-شهرستان-کاشان
بستن   چاپ