پیام سپاهان
تحویل پروژه 1٠8 واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 13:01:32
پیام سپاهان - فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه 108 واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت 95 درصدی داشته است گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.
علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی برای جوانی و افزایش جمعیت و مسئله اساسی مسکن مردم دارند و در این مسیر مطابق شعار دولت سیزدهم و قوانین بالادست، شهرستان دهاقان باید پیشتاز باشد.
وی با اشاره به الحاق 6٠ هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهر دهاقان و پیگیری برای طرح مسکن روستایی، افزود: کمبود زمین و مسکن در شهرستان سبب شد تا نگاه ویژه‌ای به حوزه شود و برای اقشار مختلف از جمله واجدان شرایط طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان، مسکن ایثارگران و مسکن روستایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.
فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه مسکن 108 واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت 95 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.
جمشیدیان تصریح کرد: بیست‌ونهم فروردین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی 1400 واحدی شهر دهاقان، فاز دوم آماده‌سازی الحاق 60 هکتاری و فضای سبز این پروژه به طور رسمی آغاز می‌شود.
وی با اشاره به طرح کاشت نهال در پروژه نهضت ملی مسکن شهر دهاقان گفت: 5000 اصله نهال نیز در محل اجرای این پروژه کاشت خواهد شد.
کد خبر 745106

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841941/تحویل-پروژه-1٠8-واحدی-مسکن-دهاقان-تا-پایان-خرداد--کلنگ‌زنی-فاز-دوم-نهضت-ملی-مسکن
بستن   چاپ