پیام سپاهان
محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 11:33:55
پیام سپاهان - رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرهنگ علی اصغر زارع در این خصوص ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح فردا 29 فروردین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ-سعادت آباد، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.
وی به شهروندان توصیه کرد برای رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
انتهای پیام/163

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841929/محدودیت‌های-ترافیکی-روز-ارتش-در-اصفهان
بستن   چاپ