پیام سپاهان
35 درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 22:53:17
پیام سپاهان - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بر اساس آمارها 35 درصد از بازدیدهای نوروزی گردشگران در نوروز 1403 مربوط به تأسیسات و جاذبه‌های گردشگری همچون شهر رویاها، آکواریوم، تله‌سیژ و باغ پرندگان بوده است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا محققیان در بازدید از ظرفیت‌های جدید تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: در ابتدا از عزیزانی که برای ماندگاری هر چه بیشتر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در استان تلاش‌می‌کنند، قدردانی می‌کنم.
وی افزود: نوروز 1403 به اتفاق نظر اکثر کارشناسان از نظر تعداد گردشگران داخلی دومین استان کشور بودیم و این آماری است که از نظر فروش بلیت بناهای تاریخی داشته‌ایم.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس مقایسه‌ای ضمنی که صورت گرفت حدود 65 درصد بازدید کننده‌ها از بناهای تاریخی استان بازدید کردند، تصریح کرد: استان اصفهان حدود 22 هزار اثر تاریخی شناسایی شده و نزدیک به 2 هزار اثر تاریخی ثبت ملی شده دارد که بیشترین آمار مربوط به بازدید از جاذبه‌ها و بناهای تاریخی بوده است.
محققیان تصریح کرد: همچنین بر اساس آماری که داریم 35 درصد از بازدیدها مربوط به تأسیسات و جاذبه‌های گردشگری همچون شهر رویاها، آکواریوم، تله‌سیژ و پرندگان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ماندگاری بیشتر گردشگران همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا حمایت‌های لازم از تأسیسات، مقاصد و جاذبه‌های جدید گردشگری داشته باشیم.
کد خبر 743913

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841874/35-درصد-بازدید-گردشگران-از-جاذبه‌های-گردشگری-مدرن-و-ابرسازه‌های-تفریحی-اصفهان-بوده-است
بستن   چاپ