پیام سپاهان
اجرای فضاسازی‌ معنوی ماه مبارک رمضان تا برپایی 10 سفره هفت‌سین در کرمانشاه
جمعه 10 فروردين 1403 - 14:21:51
پیام سپاهان - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: برپایی 10 سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل‌، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کامجو غلامی، امروز_ جمعه دهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه فضاسازی و زیباسازی سطح شهر کرمانشاه در ایام نوروز، اظهار کرد: تنوع جاذبه‌های گردشگری در کرمانشاه باعث شده است تا هرساله میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور باشیم.
وی افزود: در سال‌جاری تلاقی ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تلاش مجموعه شهرداری را مضاعف کرد تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ماه مهمانی خدا و مسافران نوروزی باشیم.️
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصریح کرد: در نوروز سال‌جاری سعی کردیم با کمترین هزینه، بهترین اقدامات را در زمینه زیباسازی و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری داشته باشیم.
️وی ادامه داد: برپایی 10 سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.️
غلامی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: نورپردازی تقاطع‌های غیرهمسطح، فضاسازی میادین شاخص و گل‌کاری بوستان‌ها و بلوارهای سطح شهر با کاشت گل‌های فصلی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.
️وی خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به صورت گسترده با طرح‌های ادغامی انجام شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مجموعه شهرداری مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد.
کد خبر 740175

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836987/اجرای-فضاسازی‌-معنوی-ماه-مبارک-رمضان-تا-برپایی-10-سفره-هفت‌سین-در-کرمانشاه
بستن   چاپ