پیام سپاهان
اسکان مسافران نوروزی در 7000 فضای آموزش و پرورش اصفهان از 650 هزار نفر عبور کرد
پنجشنبه 9 فروردين 1403 - 15:55:21
پیام سپاهان - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا شب گذشته هشتم فروردین، اسکان مسافران نوروزی در ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش از عدد 365 هزار نفر عبور کرد که 50 درصد از آنها غیرفرهنگی بودند و این موضوع اتفاقی جدید و بزرگ محسوب میشود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن دو بهار طبیعت و قرآن اظهار کرد: ستاد سفر اصفهان به‌طور قطع از نظر کیفی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و آموزش و پرورش در این خصوص سهم قابل توجهی معادل 40 درصد را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: تا شب گذشته هشتم فروردین، اسکان مسافران نوروزی در ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش از عدد 365 هزار نفر عبور کرد که 50 درصد آن‌ها غیرفرهنگی بودند و این موضوع اتفاقی جدید و بزرگ محسوب می‌شود.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این اتفاقی بزرگ است که بتوانیم اصفهان را بیش از پیش به دیگر هم‌وطنان معرفی کنیم و در پرتوی این اتفاق، مقداری از اصفهان‌ستیزی کاسته شود.
مدینه با اشاره به اینکه مردم اصفهان، مردمی مهمان‌نواز هستند، ادامه داد: طی سال جاری به منظور اسکان مسافران، 600 مدرسه و 7 هزار فضا در استان تدارک دیده شده بود و از روز نخست آغاز سفرهای نوروزی همراه و همگام ستاد سفر بودیم.
وی گفت: با توجه به حادثه حریق که طی سه یا چهار ماه گذشته اتفاق افتاد، حدود 630 فرش و پتو از بین رفت که انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط برای تأمین تجهیزات از جمله فرش، پتو و یخچال توجهی ویژه داشته باشند.
کد خبر 739960

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836781/اسکان-مسافران-نوروزی-در-7000-فضای-آموزش-و-پرورش-اصفهان-از-650-هزار-نفر-عبور-کرد
بستن   چاپ