پیام سپاهان
فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
پنجشنبه 9 فروردين 1403 - 12:48:05
پیام سپاهان - حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به طی چند روز گذشته، گفت: تعطیلی این مرکز درمانی توسط هیات امنا به دلیل اختلافات با دانشگاه علوم پزشکی رخ داده که باتوجه به خدمات مورد نیاز شهرستان و رایزنی انجام شده فعالیت آن طی چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این درمانگاه از قبل توسط وزارت کشور صادر می‌شد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه نحوه فعالیت مراکز درمانی باید زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق دستورالعمل خاص باشد، از پارسال پیگیری در صورت تمدید مجوز فعالیت با مساعدت دانشگاه و هیات امنا انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و موافقت فرمانداری مجوز 6 ماهه این درمانگاه طی چند روز آینده آماده و تا این مدت نیز با نامه فرمانداری فعالیت دوباره درمانگاه شروع می‌شود.
عباسی یادآور شد: باتوجه به نیاز شهرستان و خدمات درمانی این درمانگاه تعطیلی آن توسط هیات امناء قابل قبول نیست و تلاش می‌کنیم ضمن برآوردن انتظارات دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع اختلافات موجود توافق حاصل شود.
مهاباد با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، 67 خانه بهداشت روستایی، 18 مرکز سلامت روستایی و شهری، 11 پایگاه سلامت و بیش از 200 مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.
باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836715/فعالیت-درمانگاه-خاتم-الانبیاء-(ص)-مهاباد-از-سرگرفته-می‌شود
بستن   چاپ