پیام سپاهان
پیام تقدیر و تشکر رئیس کل دادگستری اصفهان از حضور مردم در پای صندوق‌های رای
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 15:13:48
پیام سپاهان - رئیس کل دادگستری استان در پیامی از حضور مردم استان اصفهان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از، رئیس کل دادگستری استان اصفهان طی پیامی از حضور مردم استان اصفهان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد. متن پیام بدین شرح است.« بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ » اکنون که به فضل پروردگار رحمان و عنایات حضرت ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه) انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت، سلامت ، رقابت و مشارکت مردم عزیز برگزار شد، بر خود فرض می‌دانم از مردم انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان که در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده‌یِ پولادین را به میدان آورده و باری دیگر وسوسه های مستکبران، معاندین و شیاطین را نقش بر آب نموده و به جهانیان و دشمنان این نظام ثابت کردند با قدرت پایِ کارِ این انقلاب ایستاده اند، تقدیر و تشکر نمایم. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان این حضور پرشکوه و دشمن‌شکن، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی و لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا بود و نشان داد که ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است. اینجانب ضمن تبریک به منتخبین مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت انتخابات، سرافرازی، سلامتی، عزت و پایداری مردم پرشور و غیرتمند استان اصفهان و سراسر ایران اسلامی و برای منتخبین مردم نیز توفیق خدمت صادقانه و شایسته را از خداوند منان خواستارم. اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان انتهای پیام/163/

رئیس کل دادگستری استان در پیامی از حضور مردم استان اصفهان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از، رئیس کل دادگستری استان اصفهان طی پیامی از حضور مردم استان اصفهان در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام بدین شرح است.« بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »
اکنون که به فضل پروردگار رحمان و عنایات حضرت ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه) انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت، سلامت ، رقابت و مشارکت مردم عزیز برگزار شد، بر خود فرض می‌دانم از مردم انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان که در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده‌یِ پولادین را به میدان آورده و باری دیگر وسوسه های مستکبران، معاندین و شیاطین را نقش بر آب نموده و به جهانیان و دشمنان این نظام ثابت کردند با قدرت پایِ کارِ این انقلاب ایستاده اند، تقدیر و تشکر نمایم.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
این حضور پرشکوه و دشمن‌شکن، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی و لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا بود و نشان داد که ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک به منتخبین مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت انتخابات، سرافرازی، سلامتی، عزت و پایداری مردم پرشور و غیرتمند استان اصفهان و سراسر ایران اسلامی و برای منتخبین مردم نیز توفیق خدمت صادقانه و شایسته را از خداوند منان خواستارم.
اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان
انتهای پیام/163/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/830044/پیام-تقدیر-و-تشکر-رئیس-کل-دادگستری-اصفهان-از-حضور-مردم-در-پای-صندوق‌های-رای
بستن   چاپ