پیام سپاهان
سایپا کار را در اصفهان تمام کرد/ ذوب‌آهن از صعود به فینال بازماند
دوشنبه 23 بهمن 1402 - 16:10:24
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (دوشنبه 23 بهمن) در شهرهای تهران و اصفهان با دو دیدار پیگیری شد. ذوب‌آهن در سالن شهید ملت اصفهان میزبان سایپا بود و در خانه سه بر یک مغلوب حریف شد تا از صعود به فینال بازبماند.
شاگردان میترا شعبانیان در ست نخست نتیجه را 19 بر 25 به حریف واگذار کردند اما ست دوم به بازی برگشته و 25 بر 22 سایپا را شکست دادند تا این دیدار حساس در سه ست پایان نیابد.
در سومین ست تیم میزبان 22 بر 25 مغلوب سایپا شد تا به تلاش خود در ست بعد ادامه دهد اما در ست چهارم هم موفق نبود و 19 بر 25 از حریف شکست خورد تا از صعود به فینال بازبماند.
سایپا که در مرحله مقدماتی دو بار این تیم را شکست داده و در دیدار دور رفت هم سه بر یک پیروز شده بود چهارمین پیروزی خود برابر ذوب‌آهن در لیگ برتر زنان را رقم زد.
حریف سایپا در دیدار فینال هنوز مشخص نشده است چرا که مسابقه میان سپاهان و مهرسان هنوز پایان نیافته و باید دید در نهایت کدام تیم پیروز میدان خواهد شد و آیا دیدار میان دو تیم به بازی سوم خواهد کشید یا سپاهان کار را در تهران تمام خواهد کرد.
مهران اشرف ریاحی به عنوان نماینده سازمان لیگ و منصوره خزچین به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند. زینب حقی داور اول و معصومه اسمعیل‌زاده داور دوم این دیدار بودند.
کد خبر 6022144

پیام سپاهان


http://www.sepahannews.ir/fa/News/823810/سایپا-کار-را-در-اصفهان-تمام-کرد--ذوب‌آهن-از-صعود-به-فینال-بازماند
بستن   چاپ