پیام سپاهان
سرمربی سپاهان: آماده شهرآورد اصفهان می‌شویم
شنبه 21 بهمن 1402 - 14:48:54
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی برابر فرازبام خائیز دهدشت در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم دهدشت در نیمه اول ما را تحت فشار قرار داد، تیم جوان و باانگیزه و کادر بسیار خوبی دارند، اما در نیمه دوم با تغییر آرایش از بازی سرعتی آن‌ها جلو گیری کردیم، اختلاف گل افتاد و توانستیم پیروز شویم.
وی افزود: فراربام انتهای جدول است اما تیم سرعتی و فعالی است؛ با اینکه روی دفاعشان کار کرده بودیم، اما در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دادند؛ نیمه دوم در شوت آخر دقت کردیم و بازی را با اختلاف خوبی برنده شدیم تا با بازی اصولی پیروز باشیم.
مرتجی تصریح کرد: بازی بعد به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم که 2 سال است تشکیل شده است و مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت؛ 2 امتیاز این بازی برای ارتقا ما در جدول مهم است، در 6 هفته ابتدایی آسیب زیادی داشتیم، آرام آرام برمی‌گردند و امیدوارم بتوانیم نتایج در شان باشگاه سپاهان کسب کنیم.
مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین پس از پیروزی سپاهان‌نوین برابر پیکان سبزوار در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود، تیم پیکان سبزوار چند سال است که با هم کار می‌کنند؛ هفته قبل در خانه برابر اراک شگفتی رقم زده بود، خیلی خوب دفاع و حمله می‌کنند؛ امروز روز خوبمان بود.
وی افزود: در دقایقی فشار بازی سبب شد بازی پایاپای پیش رفت، اما در نهایت حقمان برد بود؛ برخی اوقات نظر خودمان را می‌دهیم، گاهی نظر ما خطا بودن صحنه‌ است و نظر داور نیست، با احترامی که قائل هستم، می‌پذیرم.
پایان پیام/63134/ع

http://www.sepahannews.ir/fa/News/823142/سرمربی-سپاهان--آماده-شهرآورد-اصفهان-می‌شویم
بستن   چاپ