پیام سپاهان
امام‌ جمعه شاهین‌شهر:
دولت جواب درستی به مردم در ارتباط با ارزان نشدن نرخ اجناس بدهد
جمعه 23 آذر 1397 - 16:16:24
پیام سپاهان - امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: مردم می‌پرسند چرا با افزایش نرخ ارزهای خارجی، قیمت اجناس بالا رفت اما با کاهش قیمت ارز قیمت کالاها پایین نمی آید که دولت باید جواب درستی در این ارتباط ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌شهر اظهار داشت: مردم می‌پرسند چرا با افزایش نرخ ارزهای خارجی، قیمت اجناس بالا رفته اما با کاهش قیمت آن بهای کالاها و اجناس مورد نیاز مردم پایین نمی‌ آید.
وی افزود: دولت باید جواب درستی در این ارتباط ارائه دهد و با اعمال سیاست‌های صحیح، ارزش پول ملی را در برابر سایر ارزها بیشتر کند.
امام‌جمعه شاهین‌شهر، از مسؤولان دستگاه‌های نظارتی زیر مجموعه دولت و قوه قضاییه خواست، برخورد با اخلال گران اقتصادی و گران‌فروشان را تشدید کنند.
حجه الاسلام ملکیان بیان داشت: راه‌کارهای پیشرفت کشور را افزایش تولید ملی و اجرای اقتصاد مقاومتی، کار جهادی مسئولان و مطالبه خبرگان از دولت در زمینهٔ ا افزایش ارزش پول ملی است.
وی افزود: نقشه راه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، افزایش فشارهای اقتصادی، عملیات روانی با انتشار اخبار دروغ درباره اوضاع کشور و فشار عملی به ایران در مجامع بین‌المللی است.
مهوری اسلامی ایران از مؤلفه‌های قدرت خود دست نمی کشد
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از مؤلفه‌های قدرت خود هم چون پیشرفت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز، توانایی‌های دفاعی موشکی و نفوذ منطقه‌ای خود دست نخواهد کشید.
وی ادامه داد: دولت آمریکا در آخرین تلاش سیاسی خود در شورای امنیت، هم چون تلاش‌های گذشته خود در برابر حقانیت ملت ایران در خصوص افزایش بازدارندگی دفاعی شکست خورد.
امام‌جمعه شاهین‌شهر اظهار داشت: دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خواب سرنگونی انقلاب اسلامی را در سرمی پروراندند اما ملت ایران به کوری چشم آنان در22 بهمن امسال جشن 40 سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار می کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی 25 سال دیگر را نخواهد دید
امام‌جمعه شاهین‌شهر دولت آمریکا را حامی اصلی رژیم جعلی صهیونیستی ذکر کرد و بیان داشت: این رژیم به لطف مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت 25 سال دیگر را نخواهد دید.
وی سالگرد شهادت شهید مفتح را یادآور شد و گفت: نقش این چهره شاخص حوزوی و دانشگاهی در تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه بسیار برجسته بود آن هم در شرایطی که بیگانگان سعی درجدایی این دو قشر فرهیخته جامعه داشتند.
دعوت امام جمعه شاهین شهر از منتقدان برای دریافت پاسخ در فضایی دوستانه
ملکیان به انتشار برخی از شب‌نامه‌ها در شاهین شهر اشاره کرد و اظهار داشت: اگر سؤالات خود را درسایت ها و فضای مجازی منتشر می‌کنید انصاف داشته و پاسخ‌های بنده را هم در ذیل این سؤال‌ها منتشر کنید، از پرسش‌کنندگان دعوت می‌کنم در فضای منطقی در دفتر بنده حضور پیدا کنند و پاسخ سؤالات خود را در فضایی دوستانه دریافت کنند.
حجه الاسلام ملکیان در خطبه نخست نماز با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) بیان داشت: امام یازدهم شیعیان با تشکیل حوزه علمیه، تقویت شبکه وکالت برای پاسخگویی به سؤالات شیعیان، پشتیبانی مالی از شیعیان، ایجاد شبکه‌های مخفی ارسال پیام، مراقبت از شیعیان تأثیرگذار، استفاده گسترده از علم غیب و توصیه به شیعیان درباره ثبات قدم در مسیر امامت علوی، نقش بسزایی در هدایت شیعیان و مبارزه با حاکمان ظالم عباسی ایفا کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79846/دولت-جواب-درستی-به-مردم-در-ارتباط-با-ارزان-نشدن-نرخ-اجناس-بدهد
بستن   چاپ